Przetargi.pl
Dostawa zestawu aparaturowego do reakcji PCR w czasie rzeczywistym wraz ze specjalistycznymi odczynnikami laboratoryjnymi.

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu aparaturowego do reakcji PCR w czasie rzeczywistym wraz ze specjalistycznymi odczynnikami laboratoryjnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie nr 1 – dostawa, instalacja i uruchomienie zestawu aparaturowego do reakcji PCR w czasie rzeczywistym przy użyciu odczynników i materiałów zużywalnych wskazanych w Zadaniu nr 2; 2) Zadanie nr 2 – sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników laboratoryjnych projektowanych na indywidualne zamówienie oraz materiałów zużywalnych do reakcji PCR w czasie rzeczywistym prowadzonych z wykorzystaniem aparatury wskazanej w Zadaniu nr 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Zadania nr 1 i Zadania nr 2 stanowią odpowiednio Załączniki nr 1.1 i 1.2 do SIWZ. 3. Z uwagi na fakt, iż dostawa wskazanego zestawu aparatowego oraz odczynników będzie służyć do realizacji projektu, który jest kontynuacją badań prowadzonych od 2012 r. nad molekularnym podłożem raka nerki, w celu utrzymania spójności i kompatybilności wyników badań konieczne jest korzystanie ze wskazanych w opisie odczynników oraz wykonywanie badań na aparaturze: 1) wyposażonej w system optyczny zapewniający maksymalną szybkość reakcji bez pogorszenia jej wydajności (składający się z pojedynczej, nieruchomej diody LED, 4 par filtrów optycznych oraz kamery CCD) oraz niewymagający żadnych dodatkowych kalibracji, związanych z wykorzystaniem różnych barwników fluorescencyjnych i przeprowadzeniem dodatkowych analiz; 2) zapewniającej możliwość jednoczesnego pomiaru fluorescencji kilku prób, co w konsekwencji daje możliwości jak najmniejszego zużycia unikalnych próbek do badań (materiału biologicznego pozyskanego celem prowadzenia wspomnianych powyżej badań naukowych). 4. Zamawiający wymaga, aby: 1) oferowany zestaw aparaturowy składający się z: a) termocyklera do real-time PCR, b) zasilacza UPS, był fabrycznie nowy i spełniał funkcje i parametry przedstawione w Załączniku nr 1.1 do SIWZ dla Zadania nr 1 – określone jako parametry graniczne, nie spełnienie choćby jednego parametru granicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty; 2) oferowany termocykler do real-time PCR posiadał okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące, natomiast zasilacz UPS, posiadał maksymalny okres gwarancji oferowany przez producenta sprzętu; 3) oferowane odczynniki oraz materiały zużywalne posiadały okres gwarancji/przydatności do stosowania nie krótszy niż 90% maksymalnego okresu gwarancji określonego przez producenta; 4) oferowane odczynniki były przetestowane przez producenta w warunkach laboratoryjnych; 5) Wykonawca zapewnił wsparcie techniczne autoryzowane przez producenta odczynników, polegające na konsultacji merytorycznej, w szczególności na udzielaniu odpowiedzi na pytania techniczne pojawiające się w trakcie wykonywania doświadczeń oraz sugerowanie rozwiązań problemów technicznych pojawiających się podczas wykonywania doświadczeń przy użyciu oferowanych odczynników w okresie udzielonej gwarancji, na zasadach opisanych w § 5’ wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 5.2 do SIWZ. 5. Zamawiający zawrze odrębne umowy na realizację z Zadania nr 1 i Zadania nr 2, których wzory stanowią odpowiednio Załącznik nr 5.1 i Załącznik nr 5.2 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie, na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 5.1 i Załącznik nr 5.2 do SIWZ. 7. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 (Załącznik nr 1.2 do SIWZ) podał nazwy producentów i numery katalogowe produktów wyłącznie w celu określenia wymaganych produktów, konfekcjonowania, czystości i parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamówione produkty (ze względu na metodykę prowadzonych badań naukowych oraz konieczność utrzymania ich standardu oraz wysokiej jakości wyników, wymagają one stosowania wskazanych produktów). Należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone w SIWZ. 8. Wykonawca, oferujący produkty równoważne do określonych w SIWZ, zobowiązany jest na mocy art. 30 ust. 5 ustawy PZP przedstawić oddzielne oświadczenie zawierające opis oferowanego produktu, a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego produktu z produktem opisanym przez Zamawiającego oraz certyfikat analizy jakościowej produktu lub dokument równoważny – złożony w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski, określający na przykład nazwę producenta, nr katalogowy, skład, okres trwałości, datę produkcji, czystość itp. W przypadku gdy certyfikat analizy jakościowej produktu lub dokument równoważny zawiera opis oferowanego produktu, wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa powyżej. 9. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do Zadania nr 2, polegającego na rezygnacji z dostawy odczynników wskazanych w pkt 1 lub 2 opisu przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1.2 do SIWZ, co uzależnione jest od przebiegu prowadzonego projektu badawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca obowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) oferowanym przedmiocie zamówienia, b) cenie za realizację Zadania nr 1 i Zadania nr 2 oraz łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, c) zapewnieniu wsparcia technicznego, o którym mowa w rozdziale III SIWZ, d) terminie realizacji zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności, e) terminie związania ofertą, f) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, g) częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem firm tych podwykonawców; 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) cenach jednostkowych netto poszczególnych produktów i należnej stawce podatku VAT oraz cenach jednostkowych brutto i łącznej cenie ofertowej za realizację zamówienia, b) numerach katalogowych i producencie oferowanych produktów; 3) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia. 5) w celu umożliwienia dokonania oceny oferty w kryterium „Parametry techniczne” – specyfikację techniczną oferowanego zestawu – sporządzoną z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SIWZ. /UWAGA: Dokument wskazany w pkt 5 powyżej stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Niezłożenie wymaganego dokumentu lub złożenie dokumentów niespełniających wymagań określonych w SIWZ – spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp./ 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, obowiązany jest złożyć każdy z nich./

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach