Instytut Nafty i Gazu ogłasza przetarg
- Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 4210033 w. 246 , fax. 012 4210050
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nafty i Gazu
ul. Lubicz 25A 25A
31-503 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 4210033 w. 246, fax. 012 4210050
REGON: 00002313600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu analizatorów z oprogramowaniem: analizatora gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego) oraz gazu rafineryjnego/koksowniczego do Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, ul. Bagrowa 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu analizatorów z oprogramowaniem: analizatora gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego) oraz gazu rafineryjnego/koksowniczego do Instytutu Nafty i Gazu w Krakowie, ul. Bagrowa 1 - wartości powyżej 14000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:(art.22 Prawa zamówień publicznych) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na art.24 ust.1 i ust.2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 i 2 oraz o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę-osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio(§ 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r. z późn. zmianami), że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych ), pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców ( wg. Kodeksu cywilnego art.98 ), oferta winna zawierać pozostałe wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia dla każdego z wykonawców osobno, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, zgodnie z treścią art.141 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określone zostały w art.366§ 1 Kodeksu cywilnego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły (spełnia-nie spełnia). Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inig.pl/ZPub/siwz/INIG-SIWZ-DZ-2710-27-2009-2.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pasków do analizy moczu wraz z najmem analizatora moczu dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/18/2016
Dodano: 2016-06-09 - zakup automatycznego systemu do identyfikacji i lekowrażliwości bakterii
Dodano: 2015-11-09 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy analizatora cząstek i potencjału zeta, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/300/2015
Dodano: 2015-09-29 - analizator przepływowy (CFA) do analizy cyjanków wolnych i ogólnych, azotu azotynowego oraz sumy azotu azotynowego i azotu azotanowego w wodzie i ściekach
Dodano: 2015-05-27 - Najem analizatora do parametrów krytycznych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych oraz najem aparatu do ciągłych terapii nerkozastępczych dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/12/2015
Dodano: 2015-03-18 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy spektrometrycznego analizatora wielokanałowego z oprogramowaniem, dla WFAiIS UJ w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/387/2014
Dodano: 2014-08-20 - Dostawa cyfrowego analizatora gęstości kości
Dodano: 2014-06-12 - Dostawa pasków do analizy moczu wraz z najmem analizatora moczu dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/39/2014
Dodano: 2014-06-09 - Dostawa analizatora tekstury na potrzeby Instytutu Technicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Dodano: 2014-03-28 - dostawa analizatora widma sygnałów elektrycznych o paśmie 9kHz-1,5GHz z wbudowanym modułem generatora śledzącego, przeznaczonego do badania charakterystyk układów elektronicznych dla WIEiT AGH - KC-zp.272-110/14
Dodano: 2014-02-21