Przetargi.pl
Dostawa zestawu 8-miu kardiomonitorów wraz z centralą dla Oddziału Wewnętrznego oraz 1-go kardiomonitora przenośnego dla Oddziału Dziecięcego, dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 36a
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4613291-5 , fax. 077 4612763
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Opolska 36a 36a
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4613291-5, fax. 077 4612763
    REGON: 00031158500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu 8-miu kardiomonitorów wraz z centralą dla Oddziału Wewnętrznego oraz 1-go kardiomonitora przenośnego dla Oddziału Dziecięcego, dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1. Dostawa zestawu 8-miu kardiomonitorów wraz z centralą dla Oddz. Wewnętrznego. Pakiet 2.Dostawa 1-go kardiomonitora przenośnego dla Oddz. Dziecięcego. Szczegółowa specyfikacja określająca wymagania techniczne poszczególnych aparatów znajduje się w Zał. nr 3 i 4 do niniejszej SIWZ - Wymagane Parametry Techniczne. WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca powinien zaoferować tylko taki sprzęt, który jest dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r., o Wyrobach Medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami), oznakowany znakiem CE, przedkładając następujące dokumenty: 1)Deklarację Zgodności z dyrektywami zasadniczymi tj. dyrektywą UE 93/42 EEC, 2)Certyfikat CE, wystawiony przez jednostkę notyfikującą, 3)Zgłoszenie aparatu do Rejestru Wyrobów Medycznych. Wpis do rejestru wyrobów medycznych dla wyrobów klasy IIa obowiązuje, zgodnie z art. 52 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz.896), wytwórców, autoryzowanych przedstawicieli, importerów, podmioty odpowiedzialne za wprowadzenie do obrotu wyrobu medycznego, podmioty zestawiające wyroby medyczne lub podmioty dokonujące sterylizacji, o których mowa w art. 8 Ustawy o wyrobach medycznych, mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przed pierwszym wprowadzeniem wyrobu do obrotu lub do używania. Powyższe oznacza, że jeśli wyrób medyczny klasy IIa został wcześniej wprowadzony do obrotu lub używania na terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), taki wyrób nie podlega wpisowi do Rejestru i tym samym pkt 2.1. pkt 3) SIWZ nie dotyczy (w takim przypadku Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Zał. 2 do SIWZ). Wykonawcy powinni przedłożyć materiały informacyjne dot. zaoferowanego sprzętu. 2. Zaoferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy.(2009r). 3. Zaoferowany sprzęt winien odpowiadać parametrom technicznym opisanym w Zał. Nr 3 i 4 do SIWZ. 4. Wykonawca powinien zagwarantować bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi urządzeń. 5. Koszty transportu ponosi Wykonawca. 6. Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości zastrzega sobie prawo wnioskowania o złożenie dodatkowych wyjaśnień i informacji odnośnie złożonej oferty urządzenia, celem weryfikacji jej zgodności z treścią SIWZ. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do przedłożenia instrukcji obsługi w języku polskim. 8. Wymagany, minimalny termin gwarancji: 24 m-ce. 9. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Dopuszcza się. 10. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331951004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)A. (DOTYCZY OBU PAKIETÓW) O udzielenie zamówienia, zgodnie z Art. 22.1 ustawy, mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)B. (DOTYCZY OBU PAKIETÓW) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2)A. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1.Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru, stwierdzający status prawny Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w oryginale lub kopia potwierdzona notarialnie, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.2)B.1. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)B.1 składy każdy z Wykonawców oddzielnie. 5.W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b)jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt III.2)B.1 składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c)dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni: www.szpital.strzelce-op.pl/przetargi.htm)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach