7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 80-305 Gdańsk, ul. Polanki 117
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5526407 , fax. 058 7416407
- Data zamieszczenia: 2010-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią nr 1534 SP ZOZ
ul. Polanki 117 117
80-305 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5526407, fax. 058 7416407
REGON: 19059495700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.nazwa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczu (53/2010) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczu (53/2010) 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać (w języku polskim): - nazwę wyrobu, - ilość w opakowaniu, - nazwę producenta i /lub dostawcy, - serię, - datę przydatności, - znak CE. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać następujące dokumenty: - Wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych - Dz. U. nr 93 poz. 896. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć katalogi i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań oferowanych produktów zaznaczając na dokumencie nr poz. z załącznika nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Określone w załączniku nr 3 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmianie i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331416219
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.7szmw.nazwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- D10.251.53.G.2014 DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH, SIATEK CHIRURGICZNYCH, STAPLERÓW, ZESTAWÓW DO LECZENIA ZABURZEŃ STATYKI DNA MIEDNICY I WYSIŁKOWEGO NIETRZYMANIA MOCZU, HEMOSTATYKÓW
Dodano: 2014-10-17 - Dostawy zestawów do leczenia zaburzeń dna miednicy, hemostatyków oraz dostawy komisowe implantów i kotwiczek na potrzeby Pomorskiego Centrum Traumatologii im. M. Kopernika w Gdańsku.
Dodano: 2011-12-05 - Dostawa taśm do leczenia nietrzymania moczu.
Dodano: 2010-05-06 - Dostawa zestawów do chirurgicznego leczenia wypadania przedniej i tylnej ściany pochwy
Dodano: 2009-11-12 - DOSTAWA ZESTAWÓW UŻYWANYCH W PRZYPADKU NIETRZYMANIA MOCZU
Dodano: 2009-08-04