Przetargi.pl
Dostawa zestawów rejestrujących przebieg egzaminów praktycznych na prawo jazdy w pojazdach egzaminacyjnych WORD w Bydgoszczy.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-620 Bydgoszcz, ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (0-52) 325 8807 , fax. (0-52) 325 8814
  • Data zamieszczenia: 2009-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Bydgoszczy
    ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 54 54
    85-620 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (0-52) 325 8807, fax. (0-52) 325 8814
    REGON: 09163103700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów rejestrujących przebieg egzaminów praktycznych na prawo jazdy w pojazdach egzaminacyjnych WORD w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje dostawę 20 zestawów rejestrujących przebieg egzaminów na prawo jazdy w pojazdach WORD w Bydgoszczy oraz urządzenie do archiwizacji. 1.1 Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia: a) Dwadzieścia rejestratorów. b) Trzydzieści dysków twardych zgodnych z pkt 1.2 lit. d) wymagań dotyczących urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. c) Jeden dysk sieciowy (NAS). 1.2 Wymagania dotyczące rejestratorów: a) Rejestrator musi być konstrukcją fabrycznie nową, z kompletem przewodów i elementów podłączeniowych, zaprojektowaną i przystosowaną do zastosowań mobilnych. b) Rejestrator musi umożliwiać rejestrację kolorowego obrazu wraz z dźwiękiem z 4 kamer, z rozdzielczością co najmniej 704x576 w systemie PAL, z prędkością co najmniej 25 klatek na sekundę dla każdej kamery, z możliwością zmiany ustawień, przy zastosowaniu kompresji MPEG-4. c) Dźwięk musi być rejestrowany synchronicznie z obrazem, jak również podczas odtworzenia dźwięk musi być zsynchronizowany z obrazem. d) Rejestracja obrazu i dźwięku powinna odbywać się na dysku twardym SATA 2,5 cala, umieszczonym w wymiennej kieszeni rejestratora, którego pojemność powinna zapewnić archiwizację obrazu i dźwięku wykonanego z możliwie najwyższą dostępną jakością przez okres co najmniej 12 dni przy średnim obciążeniu czasowym 12 godzin dziennie. e) Rejestrator musi być fabrycznie wyposażony w kieszeń z zamkiem umożliwiającą łatwą i szybką wymianę dysków twardych. f) Rejestrator musi być dostarczony wraz z dwiema standardowymi kieszeniami na dyski rejestratora. g) Rejestrator musi zapisywać przebieg egzaminu w postaci plików na dysku, możliwych do odczytania w systemie Microsoft Windows XP/Vista bez stosowania dodatkowych narzędzi lub konwerterów. Atrybuty plików powinny prawidłowo wskazywać datę utworzenia, datę modyfikacji i rozmiar pliku. h) Rejestrator musi zapisywać przebieg egzaminu w formacie umożliwiającym odtworzenie przez Microsoft Windows Media Player. Rejestrator musi być dostarczony wraz z programem (kodekiem) potrzebnym do właściwego odtworzenia zarejestrowanego przez rejestrator obrazu i dźwięku w systemie Microsoft Windows XP/Vista. i) Rejestrator musi mieć wbudowany odbiornik GPS wraz z anteną zewnętrzną oraz mieć możliwość automatycznej synchronizacji czasu systemowego rejestratora z czasem GPS. Ponadto rejestrator musi mieć opcję automatycznej zmiany czasu uniwersalnego na czas letni (CEST) i odwrotnie zgodnie z obowiązującymi zasadami w Unii Europejskiej. j) Zdarzenia rejestrowane przez rejestrator powinny być opisane pozycją GPS. k) Zakres pracy rejestratora musi mieścić się w przedziale temperatury od 0 do +50 oC l) Rejestrator musi posiadać funkcję sterowania czasem rejestracji napięciem zapłonu. Po ustaniu napięcia zapłonu powyżej jednej minuty rejestrator musi przestać rejestrować do czasu ponownego pojawienia się napięcia zapłonu. Wznowienie nagrywania powinno utworzyć kolejny plik na dysku. Czas ustania rejestracji musi być modyfikowalny, nie mniejszy niż jedna minuta. m) Krótkotrwałe wyłączenie silnika pojazdu (np. w celu ponownego uruchomienia) nie może zakłócić procesu rejestracji egzaminu. n) Nazwy plików umieszczonych na dysku przez rejestrator powinny zawierać godzinę rozpoczęcia, godzinę zakończenia oraz co najmniej 8-znakowy opis modyfikowalny w konfiguracji rejestratora. o) Rejestrator musi umożliwiać podgląd zarejestrowanego obrazu i dźwięku na zewnętrznym monitorze LCD. p) Rejestrowany obraz musi zawierać informacje o dacie i godzinie egzaminu oraz numerze rejestracyjnym samochodu. q) Przeglądarka zarejestrowanego obrazu i dźwięku musi umożliwiać łatwe przeszukiwanie zdarzeń według kryteriów: daty, czasu, zmian stanu wejść alarmowych. r) Rejestrator musi posiadać wyjścia z rodzaju: Audio Out oraz VGA Out. s) Rejestrator musi sygnalizować prawidłowość procesu rejestracji w sposób wizualny wyłącznie na ekranie podglądu rejestratora pomijając rejestrowany obraz. Nieprawidłowość procesu rejestracji powinna być sygnalizowana akustycznie. t) Rejestrator powinien posiadać certyfikaty (dokumenty) potwierdzające odporność na wibracje, wilgotność oraz wstrząsy. u) Urządzenie rejestrujące powinno być przystosowane do zasilania prądem elektrycznym w zakresie od 12V do 24V. v) Programowanie pracy i obsługa rejestratora powinna być dostępna jedynie osobom uprawnionym (np. po podaniu hasła). 1.3 Wymagania minimalne dotyczące dysku sieciowego: a) Pojemność dysku musi wynosić co najmniej 6 TB. b) Jeden interfejs sieciowy gigabitowy 10/100/1000 Mbits/s. c) Obsługa protokołów: SMB (Windows), FTP, HTTP. d) Porty komunikacyjne/peryferyjne: cztery Hi-Speed USB 2.0; jeden VGA; jeden port myszy; jeden port klawiatury. e) Integracja z domeną w sposób kompatybilny z domeną Windows Server 2003 (Microsoft Active Directory). f) Autentyfikacja Kerberos v5.0. g) Obudowa typu Rack 19 cali. h) Możliwość logowania do urządzenia przez sieć LAN/WAN. i) Możliwość zarządzania udostępnionymi zasobami dysku dla obiektów domeny (Microsoft Active Directory).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz 18 1320 1117 2032 2874 2000 0205 tytułem: Wadium w zamówieniu nr 2009/PN/02 WORD w Bydgoszczy. lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub pisemne oświadczenie Wykonawcy będące częścią załącznika nr 1 niniejszej specyfikacji potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.3 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.5 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. B.2 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1 Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1 Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.2), A.4) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D.2 Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.3) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez konsorcjum (wykonawcy występujący wspólnie): Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w literach A, B i C dla każdego konsorcjanta z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.word.bydgoszcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach