Przetargi.pl
Dostawa zestawów multimedialnych, sprzętu audiowizualnego oraz urządzeń telewizji przemysłowej na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów multimedialnych, sprzętu audiowizualnego oraz urządzeń telewizji przemysłowej na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa zestawów multimedialnych, sprzętu audiowizualnego oraz urządzeń telewizji przemysłowej na potrzeby jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na 12 części zamówienia (zwane dalej Pakietami): Pakiet 1: Dostawa, instalacja i uruchomienie 2. kompletnych systemów audio-wideo we wskazanych jednostkach organizacyjnych WUM wraz z instruktażem w zakresie obsługi - w liczbie 2 systemy; Pakiet 2: Dostawa projektorów multimedialnych, w liczbie: 11 szt. oraz stolika pod projektor, w liczbie: 1 szt., kompatybilnego z oferowanymi projektorami; Pakiet 3: Dostawa dwóch systemów multimedialnych wraz z katedrami, przeznaczonych do wyposażenia sal seminaryjnych - w liczbie 2 systemy; Pakiet 4: Dostawa projektora multimedialnego (A) - w liczbie: 1 szt.; Pakiet 5: Dostawa zestawu multimedialnego (projektor multimedialny, tablica interaktywna) - w liczbie: 1 zestaw; Pakiet 6: Dostawa projektorów multimedialnych, w liczbie: 4 szt.; Pakiet 7: Dostawa projektora multimedialnego (B) - w liczbie 1 szt.; Pakiet 8: Dostawa projektora multimedialnego (C) - w liczbie 1 szt.; Pakiet 9: Dostawa rejestratorów wraz z dyskami HDD dedykowanymi do monitoringu CCTV - w liczbie: 1 zestaw; Pakiet 10: Dostawa telewizora (A) - w liczbie 1 szt.; Pakiet 11: Dostawa telewizora (B) - w liczbie 1 szt.; Pakiet 12: Dostawa telewizora (C) - w liczbie 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie dostaw objętych Pakietami od 1 do 12, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby urządzeń, został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki nr 2.1 – 2.12 do SIWZ. 3. Obowiązki Wykonawcy: 3.1) Obowiązki Wykonawcy w zakresie dostaw objętych Pakietem 1: 1) uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM (lub osobą przez niego upoważnioną) wskazanej w Protokole odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do umowy. 2) dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujących jednostkach organizacyjnych WUM: a) Klinika Chorób Wewnętrznych i Kardiologii z Centrum Diagnostyki i Leczenia Żylnej Choroby Zakrzepowo Zatorowej ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa; b) II Klinika Psychiatryczna ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa. 3) instalacja i uruchomienie systemów audio-wideo, rozumiane jako rozpakowanie, montaż, podłączenie do mediów, uruchomienie urządzeń i sprawdzenie poprawności ich działania, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku nr 2.1 do SIWZ, w szczególności: montaż ekranów, projektorów i głośników oraz montaż wszystkich urządzeń multimedialnych wraz z katedrą, z doprowadzeniem okablowania i zapewnieniem wszelkich materiałów montażowych (kable, przewody, przejściówki, śruby, narzędzia, itd.) niezbędnych do realizacji zadania. Wszystkie przewody należy oznakować w sposób umożliwiający szybką identyfikację. 4) wykonanie niezbędnej konfiguracji i zaprogramowanie urządzeń w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie całego systemu. Umiejscowienie poszczególnych elementów należy uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac. 5) przeprowadzenie instruktażu wyznaczonym pracownikom w zakresie obsługi systemu. 6) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Kierownik Działu Instalacji Niskoprądowych WUM lub osoba przez niego upoważniona. Zamówienie zostanie zrealizowane na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.1 do SIWZ 3.2) Obowiązki Wykonawcy w zakresie dostaw objętych Pakietami 2-12: 1) uzgodnienie terminu dostawy z Kierownikiem jednostki organizacyjnej WUM (lub osobą przez niego upoważnioną) wskazanej w protokole odbioru, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do umowy. 2) dostawa przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujących jednostkach organizacyjnych WUM: a) dostawy objęte Pakietami: 2, 4-8, 10-12: Sekcja Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa; b) Dostawy objęte Pakietem 3: I. Zakład Radiologii Klinicznej, Kampus Lindleya, ul. Chałubińskiego 5, 02-004 Warszawa. c) Dostawy objęte Pakietem 9: Dom Studenta Nr 2 i 2bis, ul. Karolkowa 84, 01-193 Warszawa. 3) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, potwierdzone protokołem odbioru. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do odbioru przedmiotu zamówienia jest Kierownik Działu Instalacji Niskoprądowych WUM lub osoba przez niego upoważniona. Zamówienie zostanie zrealizowane na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32321200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach