Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa nr POIG.08.03.00-12-281/ 13-00 z dnia 08.11.2013 r.

Urząd Gminy Łukowica ogłasza przetarg

  • Adres: 34-606 Łukowica, Łukowica 334
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3301521 , fax. 018 3335411
  • Data zamieszczenia: 2014-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łukowica
    Łukowica 334 334
    34-606 Łukowica, woj. małopolskie
    tel. 018 3301521, fax. 018 3335411
    REGON: 00054750800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa nr POIG.08.03.00-12-281/ 13-00 z dnia 08.11.2013 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawę 60 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, 60 drukarek laserowych, 60 listw zasilających dla gospodarstw domowych, Ubezpieczenie zakupionego sprzętu do 31.12.2015 r., Instalację i uruchomienie dostarczonych zestawów komputerowych z oprogramowaniem wraz z drukarką laserową, listwami zasilającymi we wskazanych 60 gospodarstwach domowych na terenie gminy, Serwis w miejscu instalacji dostarczonych 60 zestawów komputerowych wraz z drukarką, listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla gospodarstwach domowych do dnia 31.12.2015 r., w tym dokonanie gruntownego przeglądu podzespołów i dokładne oczyszczenie wnętrza komputera, przeprowadzenie diagnostyki zestawów komputerowych oraz podzespołów, reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych w IV kwartale 2015 r. i nie później niż do 31.12.2015 r. Dostawa 42 zestawów komputerowych z oprogramowaniem wraz z 3 drukarkami sieciowymi, 4 routerami, 8 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych, Instalacja i uruchomienie dostarczonych 42 zestawów komputerowych wraz z 3 drukarkami sieciowymi, 4 routerami, 8 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych, Ubezpieczenie zakupionego sprzętu do 31.12.2015 r., Serwis w miejscu instalacji dostarczonych 42 zestawów komputerowych wraz z 3 drukarkami sieciowymi, 4 routerami, 8 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych do dnia 31.12.2015 r., w tym dokonanie gruntownego przeglądu podzespołów i dokładne oczyszczenie wnętrza komputera, przeprowadzenie diagnostyki zestawów komputerowych oraz podzespołów, reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych w IV kwartale 2015 r. i nie później niż do 31.12.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 500 zł /słownie: pięć tysięcy złotych/ należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w terminie do dnia 7 sierpnia 2014r. do godziny 13.30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malopolska.pl/uglukowica
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach