Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mielnik.

Gmina Mielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 17-307 Mielnik, ul. Piaskowa 38
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6577003 , fax. 085 6577121
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielnik
    ul. Piaskowa 38 38
    17-307 Mielnik, woj. podlaskie
    tel. 085 6577003, fax. 085 6577121
    REGON: 05065945000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielnik.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu dla beneficjentów projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mielnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieuszkodzonych, nieużywanych, nieregenerowanych, nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 2 zadania (części): Zadanie pierwsze (część pierwsza): obejmuje dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem; Zadanie drugie (część druga): obejmuje usługę zainstalowania zestawów komputerowych, doprowadzenia, uruchomienia dostępu do Internetu (Etap 1) i świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu przez okres 24 miesięcy (Etap 2). W zakresie zadania pierwszego: Dostawa obejmuje 85 komputerów (komputery stacjonarne) dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu, oraz 75 komputerów (notebooki) dla jednostek podległych Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, wraz z komputerami licencje zainstalowanego oprogramowania, dokumentację użytkową i inne dokumenty niezbędne do użytkowania sprzętu, takie jak: instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp. (dopuszcza się dostarczenie dokumentacji na nośnikach elektronicznych), opisujące w języku polskim funkcje i sposób używania i eksploatacji komputerów. Wykonawca dostarczy komputery do maksymalnie 4 lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, na terenie gminy Mielnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. W zakresie zadania drugiego: Wykonawca dostarczy, zainstaluje i uruchomi zestawy komputerowe powierzone przez Zamawiającego w 85 gospodarstwach domowych z terenu gminy Mielnik będących Beneficjentami Ostatecznymi projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Mielnik - Etap 1 Wykonawca uruchomi łącze internetowe / dostęp do Internetu na ww. zestawach komputerowych Wykonawca będzie świadczył na ww. łączu przez okres 24 miesięcy usługi stałego dostępu do Internetu dla 85 gospodarstw domowych Beneficjentów Ostatecznych - Etap 2 Wymagana jest dostawa urządzeń (lub zestawu urządzeń) zapewniających podłączenie komputera do Internetu dla 85 gospodarstw domowych i ich instalacja, konfiguracja, a także uruchomienie w ww. gospodarstwach. Wykonawca dostarczy wszelkie urządzenia potrzebne do skonfigurowania połączeń: urządzenie dostępowe, okablowane oraz jeśli to będzie wymagane, maszty i elementy umocowania anten (w przypadku wykorzystania technologii bezprzewodowych) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej siwz wskazane zostały normy ISO 9001 i ISO 14001 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym: dla normy ISO 9001 są to: prowadzenie nadzoru nad dokumentacją i zapisami, zaangażowanie kierownictwa w budowanie systemu zarządzania jakością, usystematyzowanie zarządzania zasobami, ustanowienie procesów realizacji wyrobu, dokonywanie systematycznych pomiarów (zadowolenia klienta, wyrobów, procesów) dla normy ISO 14001 są to: ustanowienie, wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania środowiskowego, postępowanie zgodnie z ustaloną przez siebie polityką środowiskową, wykazanie zgodności z normą poprzez samoocenę i własną deklarację oraz poprzez potwierdzenie przez strony trzecie - w tym przez akredytowane jednostki certyfikujące w procesie certyfikacji. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe lub patenty Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania sprzętu i usług o nie gorszych parametrach technicznych i konfiguracjach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: a. w wysokości 10 000,00 PLN - dotyczy zadania nr 1. b. w wysokości 2 500,00 PLN - dotyczy zadania nr 2. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 63 8071 0006 0015 3562 2000 0040 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa złożona jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ug.mielnik.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach