Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem oraz serwisem gwarancyjnym.

Instytut Kolejnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-275 Warszawa, J. Chłopickiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 731 300 , fax. 226 107 597
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Kolejnictwa
    J. Chłopickiego 50
    04-275 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 731 300, fax. 226 107 597
    REGON: 16382785000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem oraz serwisem gwarancyjnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Instytutu Kolejnictwa w Warszawie (adres dostawy: Warszawa, ul. J. Chłopickiego 50) fabrycznie nowych zestawów komputerowych stacjonarnych i przenośnych wraz z wyposażeniem (zwanych dalej „sprzętem”), zgodnych ze specyfikacjami Zamawiającego stanowiącymi załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ oraz serwisem gwarancyjnym. 2.) Wymagane jest, aby sprzęt, o którym mowa powyżej, został wyprodukowany w 2020 roku. 3.) Zakres dostawy: a) dostawa 81 (osiemdziesięciu jeden) zestawów komputerowych stacjonarnych (typ A) wraz z wyposażeniem, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją podaną w załączniku nr 1 do SIWZ; b) dostawa 5 (pięciu) zestawów komputerowych stacjonarnych (typ B) wraz z wyposażeniem, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją podaną w załączniku nr 2 do SIWZ; c) dostawa 8 (ośmiu) zestawów komputerowych przenośnych (typ C) wraz z wyposażeniem, w konfiguracji zgodnej ze specyfikacją podaną w załączniku nr 3 do SIWZ. 4.) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia, był objęty gwarancją jakości producenta, z tym że gwarancja na komputery musi spełniać warunki określone w pkt 3.6. SIWZ. Termin gwarancji sprzętu liczony będzie od dnia odbioru, dokonanego na podstawie podpisanego dwustronnie protokołu zdawczo-odbiorczego. 5.) Zamawiający przy weryfikacji spełnienia wymagań dotyczących wydajności obliczeniowej oferowanego sprzętu będzie polegał na oświadczeniu Wykonawcy. W przypadku wykrycia niezgodności na etapie eksploatacji sprzętu, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do roszczeń z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. 6.) Weryfikacja spełnienia wymagań dotyczących konfiguracji komputerów i warunków gwarancji i serwisu będzie polegać na sprawdzeniu konfiguracji dostarczonych komputerów z konfiguracją dostępną na stronie producenta identyfikowaną na podstawie numerów seryjnych dostarczonych komputerów. Weryfikacja ta nastąpi przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego. 7.) Zamawiający dokona weryfikacji, o której mowa powyżej, w terminie do 10 dni roboczych od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia. W przypadku wykrycia niezgodności w zakresie konfiguracji sprzętowej, Wykonawca zostanie wezwany do ich usunięcia albo dostarczenia nowego sprzętu spełniającego wymagania zawarte w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia niezgodności. Po dostarczeniu sprzęt ten będzie poddany ponownej weryfikacji zgodnie z pkt 3.9. SIWZ. W przypadku wykrycia niezgodności w zakresie konfiguracji programowej (błędy w konfiguracji startowej systemu operacyjnego), Wykonawca zostanie wezwany do ich usunięcia w siedzibie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia niezgodności. 8.) Wraz z dostarczonym sprzętem, Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: a) Deklarację zgodności CE na sprzęt; b) oświadczenie producenta komputerów lub wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov, potwierdzające spełnienie wymogów normy EnergyStar; c) dokumenty potwierdzające, że oferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie z normą ISO 50001; d) dokument potwierdzający, że oferowane komputery zostały wyprodukowane zgodnie z normą ISO 14001; e) dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany sprzęt kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych; f) dokument potwierdzający kompatybilność oferowanego komputera z zainstalowanym na nim systemem operacyjnym; g) oświadczenie producenta oferowanego komputera przenośnego o spełnieniu wymagań normy MIL-STD-810G, w oświadczeniu powinien być podany zakres spełnienia wymagań tej normy; h) oświadczenia producenta potwierdzające, że serwis sprzętu będzie realizowany bezpośrednio przez producenta lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym producenta; i) dokument gwarancji jakości udzielonej przez producenta sprzętu komputerowego, spełniający minimum warunki opisane w punkcie 3.5, 3.6 i 3.7 SIWZ; j) wydruk komputerowy dla każdego komputera zawierający jego konfigurację sprzętową; k) wykaz numerów seryjnych komputerów oraz odpowiadające im numery SID i adresy MAC kart sieciowych; l) wykaz numerów seryjnych monitorów; m) wykaz numerów seryjnych stacji dokujących oraz odpowiadające im adresy MAC kart sieciowych. 9.) Wykazy, o których mowa w pkt 8. lit. k, l, m SIWZ, powinny zostać dostarczone jako wydruki komputerowe oraz w formie elektronicznej w postaci pliku w formacie pozwalającym na eksport/kopiowanie zawartych w nim informacji bez konieczności dokonywania procesu OCR lub innych czynności z użyciem specjalnego oprogramowania. MAC adres karty sieciowej powinien być zapisany w formacie 00:00:00:00:00:00. 10.) Pozytywny wynik weryfikacji sprzętu przez Zamawiającego oraz wypełnienie przez Wykonawcę postanowień pkt 8. będą stanowiły podstawę do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 ÷ 23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp. 2.) W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. 4.) Wymagania dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia oraz Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zostały opisane w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach