Przetargi.pl
DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, STACJI I DRUKAREK

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20-954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, STACJI I DRUKAREK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, STACJI I DRUKAREK: Zadanie nr 1 Zestawy komputerowe Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 Drukarki wraz z materiałami eksploatacyjnymi do nich Załącznik Nr 2 Zadanie nr 3 Stacje diagnostyczne Załącznik Nr 3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełnienia powyższego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (wg załącznika nr 4 do siwz); 3) kosztorys ofertowy – wyrażony w PLN, uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia, producenta oraz model lub symbol produktu a1) dodatkowo dla zadania nr 2 poz. 1a – model (lub symbol) i producenta oferowanych materiałów eksploatacyjnych b. wielkość zamówienia b1) dodatkowo dla zadania nr 2 poz. 1a– ilość poszczególnych materiałów eksploatacyjnych *) c. cena jednostkowa netto poszczególnych pozycji zamówienia wg elementów zakresu zamówienia, urządzenia lub całego kompletu (w zadaniu nr 2 poz. 1a – dodatkowo – każdego materiału eksploatacyjnego), d. stawkę podatku VAT e. wartość netto i brutto pozycji asortymentowej f. łączną wartość netto i brutto zamówienia w zadaniu *) na Wykonawcy spoczywa obowiązek samodzielnego wyznaczenia ilości tonerów / kaset itp.– biorąc pod uwagę planowaną ilość wydruków na poszczególnych urządzeniach. Dla weryfikacji poprawności obliczeń – w tabeli cech technicznych Wykonawca musi podać wydajność jednej sztuki każdego oferowanego materiału eksploatacyjnego lub odstępy czasowe ich wymiany (jeśli ilość nie zależy od wydruków a od czasu użytkowania) Zamawiający wymaga, aby w cenie jednostkowej (wartości oferty) uwzględnić ilość i wartość niezbędnych materiałów eksploatacyjnych – potrzebnych do wykonania zadeklarowanej ilości wydruków. Wykonawca ponosi ryzyko nieprawidłowej kalkulacji ilości materiałów eksploatacyjnych. W przypadku nieprawidłowej kalkulacji ich ilości - Wykonawca zobligowany będzie dostarczać materiały eksploatacyjne na własny koszt do czasu wykonania ilości zaplanowanych wydruków. 4) wypełnioną tabelę parametrów oceny jakościowej stosownie do treści załącznika nr 1-3 do SIWZ- wypełnić należy właściwą kolumnę oznaczoną jako „Oferowane warunki przez Wykonawcę” gdzie należy wpisać cechę parametru 5) charakterystykę warunków gwarancji – wg schematu przedstawionego w Załączniku nr 5 do SIWZ 6) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach