Przetargi.pl
dostawa zestawów komputerowych, modernizacja stacji roboczych oraz dostawa UTM

Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045 , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
    ul. Gładkie 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa zestawów komputerowych, modernizacja stacji roboczych oraz dostawa UTM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa 30 szt. fabrycznie nowych zestawów komputerowych do części medycznej na potrzeby szpitala, 2) dostawa 60 szt. dysków twardych SSD i 60 sztuk (bądź zestawów) pamięci RAM do modernizacji stacji roboczych posiadanych przez szpital oraz 3) dostawa, instalacja i uruchomienia 1 szt. klastra bezpieczeństwa UTM oraz przeszkolenie 2 pracowników (informatyków) Zamawiającego z dostarczonego rozwiązania. - na potrzeby Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: pakiet nr 1 i 2 – 24 miesiace pakiet 3: 36 miesięcy - od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego). Przy czym, w zakresie pakietu nr 1, naprawy gwarancyjne mają być realizowane w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji następnego dnia roboczego oraz ma być udostępniona możliwość zgłaszania awarii w szczególności poprzez telefoniczną linię, email, stronę interentową producenta obsługiwaną w języku polskim. W zakresie pakietu nr 3 Zamawiający wymaga, by wymiana urządzenia w przypadku zdiagnozowania awarii uniemożliwiającej funkcjonowanie, następowała na następny dzień roboczy od zdiagnozowania awarii (advanced hardware replacement NBD) oraz ma być udostępniona możliwość zgłaszania incydentów w szczególności poprzez email, portal – 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. 3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia ( w szczególności: o udowodnionej równoważności technologicznej, funkcjonalności, jakości). W takiej sytuacji (o ile dotyczy) przy ww. wskazanych opisach są w załączniku nr 1 we właściwych miejscach zamieszczone stosowne zapisy dotyczące równoważności. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach