Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg
- Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
- Data zamieszczenia: 2013-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45 45
05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych i drukarek wraz z zainstalowanym oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 116 zestawów komputerowych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem oraz 55 drukarek laserowych. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Milanówek współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- elnclusion. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć poniższy asortyment: a) 62 zestawy komputerów dla Beneficjentów Ostatecznych Projektu (BO-mieszkańców miasta Milanówka); b) 66 zestawów komputerowych dla Jednostek Publicznych (trzy Szkoły Podstawowe, Milanowskie Centrum Kultury oraz Ośrodek Pomocy Społecznej); c) 62 drukarki laserowe monochromatyczne dla BO; d) 5 drukarek laserowych monochromatycznych dla Jednostek Publicznych; e) 62 pakiety oprogramowania podstawowego dla BO; f) 66 pakietów oprogramowania podstawowego dla Jednostek Publicznych. Dostarczone w ramach zawartej umowy komputery powinny posiadać funkcje bezpieczeństwa określone przez Zamawiającego . Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu licencji na dostarczone oprogramowanie najpóźniej do dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 1. Zamówiony sprzęt należy dostarczyć do wskazanych Beneficjentów Ostatecznych Projektu tzn. mieszkańców Gminy Milanówek w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, tj. poniedziałek - piątek, w godz. 8:00 - 19:00 zgodnie z Harmonogramem dostaw, który będzie dostarczony Wykonawcy po zawarciu umowy oraz do 5 Jednostek Publicznych uczestniczących w projekcie w godzinach pracy Jednostek, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego po zawarciu umowy. W ramach zawartej umowy zobowiązany będzie dokonać instalacji dostarczonego sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w Harmonogramie dostaw oraz w Jednostkach organizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany lokalizacji zainstalowanego sprzętu bez konieczności zmiany umowy. Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt, nieużywany, wyprodukowany w okresie ostatnich 6 miesięcy (liczonych od dnia złożenia oferty) o parametrach określonych przez Zamawiającego oraz wolny od wad. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi spełniać parametry techniczne i jakościowe określone w Specyfikacji Technicznej. Zamawiający zdefiniował minimalne wymagania, dopuszcza rozwiązania o parametrach lepszych od wskazanych w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę lepszej funkcjonalności i wydajności. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum dwuletniej gwarancji na cały dostarczony sprzęt komputerowy również na drukarki. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych. Dokumenty potwierdzające Wykonawca powinien załączyć do oferty. W przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej Producent zobowiązany jest do przyjęcia na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem, w tym celu Wykonawca powinien złożyć odpowiednie oświadczenie Producenta najpóźniej przed dniem zawarcia umowy z Zamawiającym. Do oferty Wykonawcy należy koniecznie załączyć szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. Dostarczony sprzęt musi posiadać oznaczenie CE zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i posiadać deklarację zgodności oferowanego towaru z unijnymi normami bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada za dostarczany sprzęt w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot umowy będzie realizowany etapami zgodnie z przedstawionym Harmonogramem dostaw. Dostarczony do każdego etapu sprzęt, zostanie komisyjnie przyjęty w dniu dostawy przez przedstawiciela Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru ilościowo-jakościowy, potwierdzający dostarczenie sprzętu o parametrach wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. W powyższym protokole zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu. Po dokonaniu instalacji oprogramowania, a także po uruchomieniu sprzętu u odbiorcy, w celu potwierdzenia sprawności technicznych i funkcjonowania przedmiotu umowy sporządzony zostanie przez przedstawicieli obu stron protokół odbioru jakościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczonego sprzętu. Powyższy protokół podpisany będzie przez przedstawicieli obu stron jak również przez Odbiorcę. Na podstawie protokołu ilościowo-jakościowego i protokołu jakościowego sporządzony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy, który będzie podstawą do wystawienia faktury i wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia w terenie musi być wyposażony ubranie z logo (nazwą) firmy. Zamawiający zastrzega, że może odstąpić od niniejszej umowy bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych dla niego, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu wypłacone przez jednostkę wdrażającą projekt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 15.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.09.2013 roku do godziny 12:15. Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz drukarek lub w formach wymienionych w art. 46 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertą akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu drukującego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-119/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-07-19 - DOSTAWA DRUKAREK LASEROWYCH
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: zestawu komputerowego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka monitora - 1 sztuka drukarki - 1 sztuka
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa drukarek
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-27 - Zakup 43 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących, skanujących)
Dodano: 2016-06-16 - Zakup i dostawa laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - część I Zakup i dostawa duplikatora do płyt CD/DVD - część II
Dodano: 2016-06-06 - Przetarg nieograniczony na dostawę 15 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego w tym: urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka komputera przenośnego - 1 sztuka
Dodano: 2016-05-25