Przetargi.pl
dostawa zestawów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2010-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa zestawów komputerowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Opis przedmiotu zamówienia - zakres: a.dostawa 4 zestawów komputerowych i 4 monitorów o parametrach wymienionych w załączniku Nr 1 do SIWZ, b.dostawę do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku Nr 1 do SIWZ, c.udzielenie licencji do oprogramowania, d.udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia, e.dostarczenie dokumentów gwarancyjnych. 2.2 Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z polskimi normami, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż wskazane w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2.3 W przypadku posiadania przez Wykonawcę Systemu Zarządzania Jakością Norma ISO 9001 i Systemem Zarządzania Środowiskiem Norma ISO 14001 lub równoważne, należy do oferty dołączyć certyfikaty dla w/w Systemów Zarządzania. 2.4 Do oferty należy dołączyć certyfikat Energy Star dla przedmiotu zamówienia wymienionego w załączniku Nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy oferowany sprzęt nie jest oznaczony logo Energy Star, należy wykazać, że przeszedł on równoważne testy energetyczne i potwierdzić to stosownym świadectwem. 2.5 Oferowany przedmiot zamówienia objęty powinien być 36 miesięczną gwarancją liczoną od daty odbioru. 2.6 Zamawiający wymaga, aby serwis przedmiotu zamówienia realizowany był przez producenta oferowanego sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta sprzętu. 2.7 Reakcja serwisu w okresie gwarancji powinna wynosić maksymalnie 48 godzin po zgłoszeniu awarii przez Zamawiającego. 2.8 Czas usunięcia awarii powinien nastąpić w terminie 3 dni roboczych od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 2.9 Serwis gwarancyjny powinien odbywać się w miejscu użytkowani sprzętu, tj. w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach