Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych dla 40 domostw na terenie Gminy Siennica

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, ul. Kołbielska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7572020 , fax. 025 7572095
  • Data zamieszczenia: 2009-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    ul. Kołbielska 1 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 025 7572020, fax. 025 7572095
    REGON: 00055124300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych dla 40 domostw na terenie Gminy Siennica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt. zestawów komputerowych dla oddzielnych lokalizacji rozrzuconych po terenie całej gminy Siennica, zgodnie z wykazem, który zostanie przekazany wykonawcy po zawarciu umowy. W celu umożliwienia korzystania z przyłączy internetowych wykonanych na podstawie odrębnego zamówienia, do każdego wytypowanego domostwa zostanie dostarczony fabrycznie nowy zestaw komputerowy kompatybilny z systemem operacyjnym obejmujący płytę główną ze zintegrowanymi kartami: sieciową, dźwiękową i graficzną; DDR2, procesor dwurdzeniowy o zegarze taktowania minimum 3 GHz, pamięć DDR2 minimum 2Gb, dysk twardy minimum 160 Gb, napęd DVDRW, obudowa typu ATX, zasilacz optymalny dla zestawu, z aktywnym układem korekcji współczynnika mocy, z filtrem przeciwzwarciowym, filtrem przeciwprzepięciowym i filtrem przeciwprzeciążeniowym, stację dyskietek, klawiaturę PS2 i bądź lub USB, myszkę PS2 i bądź lub USB, urządzenie wielofunkcyjne kopiarko-drukarko-skaner z drukowaniem laserowym, monitor LCD minimum 17cali z fabrycznie wbudowanymi głośnikami oraz niezbędną listwę z zabezpieczeniem przepięciowym i zakłóceniowym. Oprogramowanie zestawu będzie składało się z systemu operacyjnego współpracującego bez zakłóceń z ogólnie dostępnymi programami takimi jak np. Płatnik ZUS, w wersji najnowszej na dzień składania oferty, oprogramowania biurowego zawierającego edytor tekstów, program kalkulacyjny, program pocztowy, przeglądarkę internetową, program antywirusowy samo aktualizujący się, z licencją odnawianą w 3 letnim okresie realizacji programu oraz specjalistyczny program filtrujący do użytku dla rodziców w celu ochrony dzieci i młodzieży przed dostępem do treści zagrażających ich prawidłowemu rozwojowi. Komputery muszą posiadać znak B, deklarację zgodności CE wystawioną przez producenta, oznakowanie CE (oznacza to, że komputer spełnia dyrektywę niskonapięciową LVD oraz kompatybilności elektromagnetycznej EMC), oznakowanie Energy Star oraz zostać wyprodukowane w zakładzie posiadającym normę jakości serii ISO 9001 lub im równoważną. Poziom emitowanego hałasu przez jednostkę, mierzony wg normy ISO 7779 wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 27 dB. Wprowadza się obowiązek trwałego oplombowania jednostki komputera. Sprzęt będzie zmontowany i uruchomiony przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy we wskazanych 40 lokalizacjach oraz będzie serwisowany w ramach projektu w okresie 3 lat jego funkcjonowania przez firmę posiadającą certyfikat serii ISO 9001 lub im równoważną. Wszystkie zamówione monitory musza spełniać normę TCO 03 Displays lub TCO Displays 5.0. Na cały zamawiany sprzęt wymagana jest 3 letnia gwarancja. W projekcie przewidziano ze strony Urzędu Gminy minimum dwie wizytacje w ciągu roku kalendarzowego w miejscach montażu sprzętu w celu weryfikacji stanu sprzętu i oprogramowania. Przewiduje się zlecanie napraw sprzętu i oprogramowania na podstawie zbiorczego zestawienia, które będzie tworzone po każdym objeździe monitoringowym oraz na podstawie zgłoszeń indywidualnych mieszkańców. Obowiązkowe dla oferenta jest umieszczenie trwałych, niezdzieranych i niezmywalnych oznaczeń na zakupionym sprzęcie (na jego obudowie, na każdym wyodrębnionym urządzeniu o wielkości jednego boku przekraczającym wymiary: 7x4 cm), które będą zawierały następujące elementy: a) emblemat Unii Europejskiej, spełniający normy graficzne określone w załączniku I do rozporządzenia 1828 2006 wraz z napisem obok: Unia Europejska, b) logotyp Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, c) hasło umieszczone poniżej linii górnej z emblematem UE (po prawo) i logotypem POIG (po lewo): Zakup wyposażenia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 207-2013. Dotacje na innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość.. Nie wolno wprowadzać innych informacji na nalepki oprócz wyżej wymienionych. Minimalna wielkość nalepek wynosi 7x4 cm. Osobno należy na wszelkich wyodrębnionych urządzeniach o wielkości jednego boku przekraczającego wymiary: wysokość 5, szerokość 5 cm należy wprowadzić nieusuwalne oznaczenie zawierające czytelny tekst własność Gminy Siennica.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302060001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie zamówienia oraz niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów o ich udostępnieniu 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zadania Powyższe potwierdza się poprzez złożenie stosownych oświadczeń do SIWZ oraz w oparciu o wskazane w SIWZ dokumenty:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w ustawie prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie; a) dowód wniesienia wadium , b) wykaz sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dotyczącego danej części zamówienia wraz z nazwami modeli, urządzeń, podzespołów, oprogramowania oraz ceną, c) wykaz minimum 3 dostaw sprzętu komputerowego za kwotę minimum 20.000 zł za każdą dostawę, zrealizowanych w ciągu ostatnich dwóch lat tj. od dnia 18 listopada 2007 r. do dnia 3 18 listopada 2009 r. z tym, że każda dostawa musi być potwierdzona referencjami, d) w przypadku Wykonawców działających wspólnie: - każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, - kserokopię umowy przedstawiającej wzajemne prawa i obowiązki Wykonawców działających wspólnie, potwierdzoną notarialnie, e) upoważnienie osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź w innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, f) certyfikaty i dokumenty dotyczące sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: - Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 w języku polskim dla producenta komputera i monitora - wymagany stosowny dokument ewentualnie kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. - Certyfikat potwierdzający poprawną współpracę z zastosowanym systemem operacyjnym. (Wystarczający jest wydruk ze strony producenta potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z wybranym systemem operacyjnym) - Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 27 dB (raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na proponowany komputer lub raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na jeden model komputera z proponowanej serii - potwierdzone stosownym dokumentem w języku polskim, dopuszczamy oświadczenie producenta jednostki komputerowej w języku polskim). - Wydruk adresu linka do strony internetowej producenta, na której znajdują się najnowsze sterowniki i uaktualnienia oprogramowania dla oferowanego komputera. - Wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org potwierdzający spełnianie najnowszej normy Energy Star, na którym będzie wymieniony oferowany model komputera, - Certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych w języku polskim firmy, która będzie serwisować sprzęt (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie wymogu). - Dokument w języku polskim potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta. - Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. - Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 w języku polskim dla producenta komputera - wymagany stosowny dokument ewentualnie kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. - Certyfikat potwierdzający poprawną współpracę jednostki z systemem operacyjnym lub równoważny w języku polskim - wymagany stosowny dokument ewentualnie kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem (dopuszczalne oświadczenie wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną