Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Pereca
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6383555, 6383444 , fax. 846 383 500
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu
    ul. Pereca 2
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6383555, 6383444, fax. 846 383 500
    REGON: 60044114000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych (20 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz . Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym: załącznik nr 2 do siwz. Minimalne parametry techniczno – jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone szczegółowo w tabelach (zał. nr 1 do siwz). W opisie przedmiotu zamówienia określone zostały minimalne parametry techniczno-jakościowe oraz inne wymagania jakie przedmiot zamówienia musi spełnić. 2. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004r ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania w cenie oferty podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie na dzień składania ofert, tj. 23 %. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy stosowne zamówienie potwierdzone przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433), na podstawie którego Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury z zastosowaniem 0% stawki VAT. 3. Ogólne zasady równoważności rozwiązań Wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zwanej dalej ustawą, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp– Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te rozwiązania. 4. Termin realizacji zamówienia: nie krótszy niż 3 dni i nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania Wykonawcy stosowanego zamówienia potwierdzonego przez Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, o którym mowa w par. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2018r. poz. 2174,2174,2193,2215,2244,2354,2392 i 2433) , na okoliczność zastosowania stawki 0% VAT – zgodnie z § 3 projektu umowy. 5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: 1) Nazwa kryterium: Cena oferty, Waga 60 % , Maksymalna liczba punktów 60; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 2) Nazwa kryterium: Termin realizacji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 3) Nazwa kryterium: Okres gwarancji, Waga 20 % , Maksymalna liczba punktów 20; Zasady oceny Zamawiający zawarł w rozdziale XII pkt 2 siwz. Liczba punktów, jaką można uzyskać zostanie wyliczona wg wzoru wskazanego w rozdziale XII pkt 2 siwz. 6. Użyte w niniejszym ogłoszeniu terminy mają następujące znaczenie: a) „ustawa Pzp” – ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018 poz. 1986), b) „SIWZ” –Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych wart. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank PEKAO SA II Oddział w Zamościu 90 1240 2005 1111 0010 4300 7595, w opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, znak sprawy - AI 261-03/MF/19 . 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot bez naruszenia integralności całej oferty. Koperta powinna być oznaczona napisem „Wadium” oraz powinna wskazywać nazwę postępowania lub znak sprawy. Dokument ten należy złożyć w terminie i miejscu określonym w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ (Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Szymona Szymonowica w Zamościu, ul. Pereca 2, 22-400 Zamość – w sekretariacie - pokój nr 124). 6. Zaleca się także dołączenie (wpięcie) do oferty kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Oświadczenia Wykonawcy, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ; 3. W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie pełnomocnictwa; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII i VIII siwz; 6. Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania SIWZ, które Wykonawca składa wraz z ofertą: a) dokument poświadczający spełnienie wymogu 80plus w zakresie oferowanego zasilacza tj. oświadczenie producenta zasilacza lub dokument potwierdzający; w przypadku, kiedy u producenta występuje kilka zasilaczy, które są montowane na etapie produkcji w fabryce należy załączyć dokumenty (wydruki) dla wszystkich zasilaczy (potwierdzający wymóg wskazany w lp. 9 opisu przedmiotu zamówienia); b) dokument potwierdzający kompatybilność komputera na daną platformę systemową- wydruk ze strony (potwierdzający wymóg wskazany w lp. 10 opisu przedmiotu zamówienia); c) certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu (potwierdzający wymóg wskazany w lp. 14 opisu przedmiotu zamówienia); d) deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu (potwierdzająca wymóg wskazany w lp. 14 opisu przedmiotu zamówienia); e) dokument poświadczający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami Energy Star 6.1. Wymagany certyfikat lub wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej (potwierdzający wymóg wskazany w lp. 14 opisu przedmiotu zamówienia); f) dokument poświadczający spełnienie wymogu głośności oferowanej jednostki centralnej, tj. oświadczenia producenta oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę (potwierdzający wymóg wskazany w lp. 15 opisu przedmiotu zamówienia); g) oświadczenie Producenta potwierdzonego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta (potwierdzające wymóg wskazany w lp. 16 opisu przedmiotu zamówienia); h) dokument poświadczający, że Serwis urządzeń realizowany będzie zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001:2008 (potwierdzający wymóg wskazany w lp. 16 opisu przedmiotu zamówienia); i) dokument (wydruk) z linkiem strony lub Wykonawca poda link w formularzu oferty potwierdzający dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera (potwierdzający wymóg wskazany w lp. 17 opisu przedmiotu zamówienia). W przy pad ku Wykonawców wspólnie u biegających si ę o u dzieleni e zamówi enia wyma gan e doku menty sumują si ę. 7. Dokumenty o których mowa w rozdz. X siwz - dot. wadium; 8. W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego http://pwszzamosc.pl/bip/ (zakładka Zamówienia publiczne – 2019) informacji o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informacje o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach