Przetargi.pl
DOSTAWA ZESTAWÓW DO STRZYKAWEK AUTOMATYCZNYCH

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: art.3 ust.1 pkt 3

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ZESTAWÓW DO STRZYKAWEK AUTOMATYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do strzykawek automatycznych. Zamówienie składa się z 3 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 – Zestaw do strzykawki automatycznej Nemoto Dual Shot Alpha, Pakiet nr 2 – Elementy do strzykawki CT Expres, Pakiet nr 3 – Złączki do strzykawki automatycznej Niemoto Dual Shot Alpha 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.3 do SIWZ. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r. poz.1267 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 4. Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia będzie wynosił, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. 5. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionego oryginału faktury. III. Termin i miejsce realizacji zamówienia 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania wartości umowy (w zakresie poszczególnych pakietów) w zależności, które zdarzenie nastąpi pierwsze. 2. Sukcesywne dostawy z rozładunkiem odbywać się będą w miejscach i w ilościach wskazanych w zamówieniu złożonym przez Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty złożenia zamówienia telefonicznego, e-mailem lub faxem. 3. Miejsce dostawy: magazyny Działu Zamówień Publicznych Szpitala Miejskiego sp. z o.o., Sosnowiec przy ul. Zegadłowicza 3 oraz przy ul. Szpitalnej 1 – zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach