1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 20-904 Lublin, Al. Racławickie 23
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7183203
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Al. Racławickie 23 23
20-904 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7183203
REGON: 43102223200011 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów diagnostycznych z dzierżawą skanera i wytrząsarki laboratoryjnej oraz dostawa odczynników laboratoryjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawów diagnostycznych z dzierżawą skanera i wytrząsarki laboratoryjnej oraz dostawa odczynników laboratoryjnych, w tym ; Część nr I - Dostawa zestawów diagnostycznych z dzierżawą skanera i wytrząsarki laboratoryjnej. Część nr II - Dostawa odczynników laboratoryjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą, spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt. 8 SIWZ. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oferta sporządzona oddzielnie na każdą część, składająca się z: a)druku Oferty sporządzonego według wzoru załączonego do SIWZ, b)druku Formularza cenowego sporządzonego według wzoru załączonego do SIWZ - jako zał. nr 1 do oferty 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 - Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 3 do oferty. 3)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt. 1-9 Prawa zamówień publicznych - jako zał. nr 4 do oferty. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - jako zał. nr 5 do oferty. W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winno być załączone zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna. 5)Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - jako zał. nr 6 do oferty. 6)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - jako zał. nr 7 do oferty. 7)Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca nie dysponuje własnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - jako zał. nr 8 do oferty. 8)Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Dopuszczenie do obrotu - zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, (dokumenty muszą być dołączone do każdej części z wyraźnym zaznaczeniem, numeru części i pozycji której dotyczą). Materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia (katalogi, foldery, prospekty) potwierdzające parametry oferowanego wyrobu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa podłoży, krążków antybiotykowych i odczynników do Laboratorium Mikrobiologicznego SPZOZ w Krasnymstawie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa odczynników do wykonywania badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu medycznego i odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-19 - dostawa odczynników laboratoryjnych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa odczynników chemicznych, testów i krążków dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej wg zadań 1-7
Dodano: 2016-07-12 - dostawa odczynników laboratoryjnych w 2016r. - trzecie postępowanie powtórzone.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa odczynników laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego do działalności naukowo-badawczej (nr sprawy UM-ZP-262-35/16)
Dodano: 2016-07-01 - Przedmiotem zamówienia ZM 29/230/2016 jest dzierżawa analizatorów laboratoryjnych wraz z zakupem i dostawą odczynników dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa kontroli i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do odczytu OB
Dodano: 2016-06-09