Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Powstańców Wielkopolski 76
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3910360 , fax. 052 3910368
- Data zamieszczenia: 2011-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
ul. Powstańców Wielkopolski 76 76
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3910360, fax. 052 3910368
REGON: 09004939300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kpwik.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zasuw, nawiertek i hydrantów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zasuw, nawiertek i hydrantów na potrzeby KPWiK Spółki z o.o. w Szubinie w układzie asortymentowo-ilościowym określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ. Dostarczane wyroby powinny być fabrycznie nowe, w pierwszym gatunku i jeżeli ma to zastosowanie w opakowaniach producenta, a także powinny posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Materiały z zestawienia materiałowego powinny być dostępne w trybie ciągłym. Wymagania - Dostawa materiałów na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w Szubinie przy ul. Powstańców Wlkp. 76 - Okres gwarancji na dostarczone materiały - 24 miesiące - Termin dostawy - do 48 godzin od złożenia zamówienia - Termin płatności faktur - 30 dni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 421300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kpwik.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan
Dodano: 2014-08-26 - Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan
Dodano: 2013-05-07 - Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan
Dodano: 2012-02-08 - Dostawa wyrobów hydrauliczno-sanitarnych oraz spawalniczych.
Dodano: 2011-04-01 - Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych
Dodano: 2011-01-11 - PRZETARG NIEOGRANICZONY nr M-3/2011 NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW WODNO - KANALIZACYJNYCH, HYDRAULICZNYCH ORAZ ARMATURY SANITARNEJ DLA SZPITALA POWIATOWEGO W INOWROCŁAWIU.
Dodano: 2011-01-07 - Sukcesywne dostawy materiałów wod-kan
Dodano: 2010-06-14