Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa zastawek/drenaży w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy dla potrzeb Oddz. Neurochirurgii, Neurotraumatologii i Chirurgii kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa zastawek/drenaży w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy dla potrzeb Oddz.Neurochirurgii, Neurotraumatologii i Chirurgii kręgosłupa Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 36 miesięcy, których asortyment oraz ilości zostały określone w Załącznikach od Nr 1 do Nr 4 do SIWZ. 3.1.1. dot.Pakietu Nr 1 – Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia programatora na każde żądanie Zamawiającego, również w przypadkach konieczności zmiany parametrów funkcjonowania zastawki w okresie odległym od jej założenia w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia przesłania żądania. 3.1.2. dot.Pakietu Nr 1 - Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia lekarzy Oddz.Neurochirurgii, Neurotraumatologii i Chirurgii kręgosłupa WSZ w zakresie programowania zastawki w terminie z nimi uzgodnionym. 3.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych . 3.3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres ważności, licząc od dnia jego dostarczenia do siedziby Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33184100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 5 do SIWZ . 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – stanowiący Załącznik Nr 1 do Nr 4 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ . 6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy) 8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. 6.6. Oferta wspólna Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Różne implanty stosowane w chirurgii twarzoczaszki i używane przy leczeniu dzieci
Dodano: 2023-09-07 - Dostawa materiałów do artroskopowego leczenia stawów
Dodano: 2020-11-12 - Dostawa implantów
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa implantów chirurgicznych dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2020-01-14 - Dostawa endoprotez stawu biodrowego oraz modularnego, samozatrzaskowego systemu stabilizacji zewnętrznej przedramienia dla Bloku Operacyjnego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2019-08-20 - Dostawa implantów chirurgicznych z podziałem na 3 części dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2019-01-04 - Dostawa endoprotez stawu biodrowego z dla Bloku Operacyjnego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2018-08-17 - Dostawa implantów
Dodano: 2018-05-17 - Dostawa gwoździ krętarzowych, staplerów liniowych oraz suszarki przelotowej z podziałem na 3 części- zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2017-11-10 - Dostawa kotwic do barku, implantów do leczenia uszkodzeń wiązadeł oraz wkrętów dla Bloku Operacyjnego Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
Dodano: 2017-09-26