Przetargi.pl
Dostawa zasilaczy UPS dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zasilaczy UPS dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 szt. zasilaczy UPS dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie wraz z przeprowadzeniem szkolenia związanego z ich instalacją dla 3 osób ze strony Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ, dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry techniczne stanowią żądane minimum Zamawiającego i Wykonawca może zaoferować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego) producenta, model, nr katalogowy, (identyfikowalne) oznaczenie handlowe oferowanego urządzenia. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Ponadto dostarczane urządzenia muszą pochodzić z bieżącej produkcji, tj. musza być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich dostawą. . Zamawiający zastrzega sobie prawo żądanie od Wykonawcy dostarczenia dokumentów w tym zakresie, a w szczególności pisemnego potwierdzenia powyższego wymogu przez producenta sprzętu Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. 6. Zamawiający wymaga aby przeszkolenie pracowników odbyło się na koszt Wykonawcy w cenie oferty, w wyznaczonym przez niego miejscu ( przy czym Wykonawca pokryje również koszty dojazdu i zakwaterowania) w terminie nie później niż do 11.12.2015 r. Szkolenie zostanie zakończone wystawieniem przez Wykonawcę oświadczenia o przeszkoleniu pracowników Zamawiającego w zakresie instalacji przedmiotu zamówienia i o możliwości wykonywania przez przeszkolone osoby instalacji urządzeń bez utraty gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Uzgodnienie terminu szkolenia nastąpi nie później, niż na pięć dni roboczych przed planowanym terminem jego przeprowadzenia. 7. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła co najmniej 36 miesięcy ale nie mniej niż gwarancja producenta od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru. 7.1 Gwarancja obejmuje: wady materiałowe i konstrukcyjne urządzeń, a także nie spełnianie deklarowanych przez producenta parametrów lub funkcji użytkowych; naprawę wykrytych uszkodzeń komponentów urządzeń, w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe;usuwanie wykrytych usterek i błędów funkcjonalnych w działaniu urządzeń i oprogramowania;baterie akumulatorów. 7.2 Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia serwisu w ciągu 72 h od momentu otrzymania zgłoszenia. 7.3 Zgłoszenie awarii oraz usługa serwisowa świadczona będzie w języku polskim. 7.4 Serwis będzie świadczony w miejscu instalacji urządzeń. 7.5 Wykonawca zagwarantuje usunięcie wszelkich wskazanych i stwierdzonych usterek niezwłocznie, jednak nie później niż: a. w ciągu 72 godzin od momentu zgłoszenia, b. w ciągu 48 h od momentu zgłoszenia w przypadku usterek krytycznych dla funkcjonowania systemu zasilania takich jak uszkodzenie baterii akumulatorów lub innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo zasilanych urządzeń lub ich użytkowników , 7.6 Za pisemną zgodą Zamawiającego w uzasadnionych okolicznościach czas usunięcia usterek wynikający może zostać wydłużony. 7.7 Zgłoszenia uszkodzeń, usterek i błędów dokonywane będą przez uprawnione osoby Zamawiającego w formie pisemnej(faksem bądź drogą elektroniczną - mailem) lub telefonicznej na adres pocztowy, numer telefonu i adres mailowy Wykonawcy. Zgłoszenia telefoniczne i mailowe na żądanie Wykonawcy będą potwierdzane pisemnie w ciągu 7 dni od momentu ich zgłoszenia, co nie wydłuża w żaden sposób terminów usunięcia usterek o których mowa w pkt. 7.5. 7.8. Wykonawca zapewni możliwość zgłaszania awarii drogą elektroniczną (e-mail). 7.9 Dwukrotna naprawa bądź wymiana w okresie gwarancyjnym dowolnego modułu, elementu, sterownika, płyty głównej, adaptera wchodzącego w skład zasilacza UPS stanowi podstawę dla Zamawiającego do żądania od Wykonawcy wymiany całego urządzenia na nowe ze względu na domniemanie dostarczenia Zamawiającemu zasilacza UPS z wadliwej serii produkcyjnej. 7.10 Stosowanie praw wynikających z udzielonej gwarancji nie wyłącza stosowania uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady. 7.11 Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na swój koszt (w tym koszty dojazdu serwisu) w okresie gwarancji zasilacza UPS przeglądów gwarancyjnych min. 1 raz w roku, obejmujących diagnostykę i konserwację urządzeń i przyrządów dostarczonych w ramach systemu zasilania gwarantowanego. Zakres konserwacji musi być zgodny z DTR producenta urządzeń i przyrządów. 7.12 W ostatnim kwartale biegu gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego należy wykonać pełną próbę pojemności baterii za pomocą opornicy rozładowczej (rozładowanie, ładowanie, pełen pomiar parametrów) w obecności Zamawiającego zakończoną protokołem pomiarowym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Niespełnienie wymagań przez baterie akumulatorów warunków zapisanych w polskich normach oraz wymagań stawianych przez normy EUROBAT i zalecenia producenta baterii co do starzenia się i żywotności akumulatorów stanowi podstawę dla Zamawiającego do żądania od Wykonawcy wymiany w całości łańcuchów baterii akumulatorów. Zamawiający nie dopuszcza wymiany pojedynczych akumulatorów w łańcuchu bateryjnym jeżeli jakiekolwiek ogniwo nie spełnia warunków dalszej eksploatacji. W takim przypadku należy wymienić wszystkie łańcuchy baterii akumulatorów na baterie o parametrach technicznych nie gorszych niż stanowią zapisy w SIWZ przedmiotowego postępowania i zaakceptowane przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 7.13. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów w związku z pracami ,o których mowa w ust. 7.11 i 7.12. 7.14. W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy wymiany wszystkich łańcuchów baterii akumulatorów, jeżeli którekolwiek ogniwo ulegnie awarii. Wymiana może być dokonana na baterie o parametrach technicznych nie gorszych niż stanowią zapisy w SIWZ przedmiotowego postępowania i zaakceptowane przez wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 7.15 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem obsługi gwarancyjnej. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13.Wspólny słownik zamówień - Kod CPV: 31682530-4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316825304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach