Politechnika Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Akademicka 2A
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 237 13 34, 2371335 , fax. 0322371334, 2372255, 2372660
- Data zamieszczenia: 2009-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
ul. Akademicka 2A 2A
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax. 0322371334, 2372255, 2372660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zasilacza bezprzerwowego true on-line 40kVA. Oznaczenie sprawy OZ/D/94/BK/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zasilacza bezprzerwowego true on-line 40kVA (UPS), służącego do podtrzymania zasilania infrastruktury IT. Ponadto Wykonawca dostarczy licencję na oprogramowanie OpenEye /NET (wraz z dostawą urządzenia) umożliwiającą włączenie UPS do posiadanego przez Zamawiającego centralnego systemu zarządzania siecią. Rekonfiguracja systemu zarządzania w celu włączenia UPS do tego systemu zostanie wykonana przez Zamawiającego. Termin dostawy: do 74 dni od dnia podpisania umowy, w tym: a)Wykonawca - w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy - jest zobowiązany do przedstawienia szczegółowych wytycznych odnośnie miejsca instalacji urządzenia, niezbędnego wyposażenia w osprzęt elektryczny oraz podłączenia urządzenia. b) Wykonawca - w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy - jest zobowiązany dostarczyć UPS. c) Zamawiający - w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy - we własnym zakresie przygotuje pomieszczenie przeznaczone do instalacji UPS, łącznie z wykonaniem niezbędnej instalacji elektrycznej, wniesieniem oraz przygotowaniem UPS do instalacji i uruchomienia d) Wykonawca - w terminie do 14 dni od dnia zgłoszenia gotowości przez Zamawiającego -zainstaluje urządzenie - co najmniej: montaż urządzenia oraz baterii akumulatorów, uruchomienie (bez prac kablowych), testowanie, a także przeprowadzi szkolenie obsługi UPS. Wartość niniejszego zamówienia przekracza wartość 14.000 Euro, zbilansowana wartość zakupu tego typu urządzeń nie przekracza 206.000 Euro. CPV: 31.15.60.00-4 Przestojowe źródła energii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311560004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 74 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 2. Spełnienie przesłanki udziału w postępowaniu określonej w art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadanie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a). Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (zasilacz bezprzerwowy true on-line) i wartością (ok. 50 tyś. zł, brutto każda) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. b). Dysponowanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi doświadczenie w obsłudze, serwisie i naprawie urządzeń typu UPS. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1-3b) poprzez zastosowanie kryterium spełnia nie spełniatj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. Brak któregokolwiek z nw. oświadczeń, dokumentów i załączników potwierdzających spelnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy) -w zakresie nw. pkt. A) 1.1, 1.2, 2.1, 3.1, 3.2, 3.3. Warunki przedmiotowe (warunki dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 4. Zaoferowanie ceny, gwarancji, terminu realizacji itd. 5. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Brak któregokolwiek z nw. dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy - w zakresie pkt. B) 4.1-5.1. Brak któregokolwiek z dokumentów i załączników potwierdzających spełnienie ww. warunków lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował odrzuceniem oferty na mocy art. 89 ust. 1 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy) - w zakresie pkt. B) 5.2 i 5.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1.1. Oświadczenie 1.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - minimum 2 dostaw wymienionych w powyższym wykazie. 3.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu czynności wykonywanych przez te osoby. B) Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 4.1. Oferta Cenowa. 5.1. Tabela Parametrów Technicznych. 5.2. Fotografie, opisy foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (tylko dla urządzeń równoważnych) w języku polskim lub angielskim. 5.3 Dokument potwierdzający zgodność oferowanych baterii z normami PN-EN-60896-21, PN-EN-60896-22 - w języku polskim. Dokument wystawiony przez instytucję upoważnioną do wydawania potwierdzeń zgodności z polskimi normami, np. Instytut Łączności. C) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną