Przetargi.pl
Dostawa zamrażarki do szokowego mrożenia osocza

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-372 Opole, ul. Kośnego 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4410820 , fax. 077 4410821
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu
    ul. Kośnego 55 55
    45-372 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4410820, fax. 077 4410821
    REGON: 00029210300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-opole.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zamrażarki do szokowego mrożenia osocza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie oraz przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi - zamrażarki do szokowego mrożenia osocza wraz ze skanerem kodów kreskowych, z możliwością rejestracji i transmisji danych (na co najmniej 24 pojemniki o objętości 200-300 ml w jednym cyklu). Przedmiot zamówienia obejmuje także świadczenie usług serwisowych, ewentualnych napraw, przeglądów oraz innych czynności niezbędnych do prawidłowego działania urządzenia w okresie gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj.: polegającą na dostawie zamrażarki do szokowego mrożenia osocza wraz ze świadczeniem usług serwisowych w okresie min. 12 m-cy o wartości min. 180.000,00 zł (brutto). 3. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 i 1A ), b) dane techniczne oferowanych urządzeń - specyfikacje techniczne producenta (katalogi, foldery, instrukcje obsługi itp.), c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2, nr 3 do SIWZ), g) wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły pozytywnego odbioru itp.). h) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. (dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków określonych w pkt.19 zał. nr 1A do SIWZ) i) oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań technicznych i jakościowych Wykonawca może zamiast zaświadczenia o którym mowa powyżej lit.h, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Podmioty zagraniczne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej lit.e, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Pojemność
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-opole.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną