Przetargi.pl
Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych oraz lodówek medycznych - 3 pakiety

Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, ul. Banacha 1a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5991705 , fax. 022 5991704
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny
    ul. Banacha 1a 1a
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5991705, fax. 022 5991704
    REGON: 00028897500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spcsk.amwaw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych oraz lodówek medycznych - 3 pakiety
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamrażarki niskotemperaturowe oraz lodówki medyczne - 3 pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Pakiet 1 - 500,00 zł słownie: pięćset złotych i 00/100 PLN Pakiet 2 - 328,00 zł słownie: trzysta dwadzieścia osiem złotych i 00/100 PLN Pakiet 3 - 222,00 zł słownie: dwieście dwadzieścia dwa złote i 00/100 PLN. Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi:1 050,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych i 00/100 PLN) w terminie do dnia: 13.10.2009 r. do godz. 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1, 2, 3 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, należy je załączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. Dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - par.1 ust.1 pkt.2 i par.2 (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składają wszyscy Wykonawcy). 2.Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy). 3.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spcsk.amwaw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach