Przetargi.pl
Dostawa zamrażarek i chłodziarek, wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzenia w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Chłodziarki, Pakiet 2 - Chłodziarki, Pakiet 3 - Chłodziarka, Pakiet 4 - Chłodziarka, Pakiet 5 - Chłodziarka, Pakiet 6 - Zamrażarki, Pakiet 7 - Chłodziarka, Pakiet 8 - Zamrażarka, Pakiet 9 - Chłodziarki, Pakiet 10 - Chłodziarka i zamrażarka, Numer nadany przez Zamawiającego AEZ/S-256/2009

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zamrażarek i chłodziarek, wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzenia w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Chłodziarki, Pakiet 2 - Chłodziarki, Pakiet 3 - Chłodziarka, Pakiet 4 - Chłodziarka, Pakiet 5 - Chłodziarka, Pakiet 6 - Zamrażarki, Pakiet 7 - Chłodziarka, Pakiet 8 - Zamrażarka, Pakiet 9 - Chłodziarki, Pakiet 10 - Chłodziarka i zamrażarka, Numer nadany przez Zamawiającego AEZ/S-256/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi urządzenia, 15 (piętnastu) chłodziarek i zamrażarek dla potrzeb, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na 10 (dziesięć) części zamówienia, zwanych dalej Pakietami (od 1 do 10). 2.Szczegółowe wymagania warunków technicznych zostały określone w załącznikach nr 1.1.2 do 1.10.2 do Formularzy ofertowych (Formularze wymaganych warunków technicznych) stanowiących załączniki, o których mowa w części II ust. 4. 3.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa, przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, oraz instalacja i przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia. 4.Miejsce dostawy, instalacji i szkolenia w zakresie obsługi urządzenia,: 1)Pakiet 1 - Zakład Immunologii, ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa tel. 22 599 21 99 (1M19); 2)Pakiet 2- Zakład Medycyny Zapobiegawczej i Higieny ul. Oczki3, 02-007 Warszawa tel. 22 621 51 97 (1M31); 3)Pakiet 3 - Katedra i Zakład Chemii Leków ul. Banacha 1 02-097 Warszawa tel. 22 5720 630 (FW22); 4)Pakiet 4 - Katedra i Zakład Histologii i Embriologii ul. Chałubińskiego 5 02-004 Warszawa tel. 22 628 10 41 w. 1400 (1M15); 5)Pakiet 5 - Dział Logistyki ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa tel. 22 5720 337 (ATZ). 6)Pakiet 6 - Zakład Fizjologii Człowieka ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 00-927 Warszawa tel. 22 826 42 75 (FW5); 7)Pakiet 7 - Zakład Mikrobiologii Farmaceutycznej ul. Oczki 3 02-007 Warszawa tel. 22 628 08 22 (FW15); 8)Pakiet 8 - Katedra i Klinika Pediatrii i Nefrologii ul. Marszałkowska 24 00-576 Warszawa tel. 22 621 98 63 ( 1WI); 9)Pakiet 9 - Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej i Transplantacyjnej ul. Nowogrodzka 59 02-006 Warszawa tel. 22 502 11 26 (1W23); 10)Pakiet 10 - Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej, Transplantacyjnej i Wątroby ul. Banacha 1a 02-097 Warszawa tel. 22 599 25 45 (1WB);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w części IX SIWZ. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznika nr 2 do SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 3.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4.Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby. 5.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ przez notariusza. 6.Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ na każdej stronie. 7.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9.Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w cz. VIII ust. 1 pkt 1,4. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. VIII mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach