Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-425 Łódź, ul. Północna 42
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6341270 , fax. 042 6341254
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi
ul. Północna 42 42
91-425 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6341270, fax. 042 6341254
REGON: 47080507600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz - mswia-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do badań wraz z dzierzawą czytnika do OB - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do badań wraz z dzierzawą czytnika do OB - 16 pozycji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunki szczegółowe: Warunek opisany w pkt. 2 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom tożsamym z przedmiotem zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunek opisany w pkt. 3 i 4 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, oraz wszystkie dokumenty wymagane w pkt. 5 siwz. Zamawiający zastosuje formułę spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które należy dostarczyć celem potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków: a.oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji), b.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert] d.wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - poparty załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. min 2 - załącznik nr 5 do SIWZ Do oferty winien być także dołączony: Zaakceptowany i wypełniony formularz umowy - załącznik Nr 4. Podpisany i wypełniony formularz oferty i cenowy - załącznik Nr 1 oraz 2. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania w placówkach służby zdrowia stosownie do zapisów Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896). Próbki do przetestowania do każdej pozycji oraz statyw do OB - załącznik nr 6 (formularz złożonych próbek). Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom oświadczenie zawierające wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Walory użytkowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do badań wraz z dzierżawą czytnika do OB
Dodano: 2016-06-22 - zakup i dostawa zamkniętego systemu do pobierania próbek krwi żylnej
Dodano: 2016-03-29 - Dostawa zamkniętego systemu jednorazowego użytku do pobierania krwi do badań wraz z dzierżawą czytnika OB
Dodano: 2015-12-23 - Zakup z dostawą zamkniętego systemu aspiracyjno - próżniowego do pobierania krwi wraz z dzierżawą wirówki oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla SP ZOZ w Wieluniu
Dodano: 2015-12-22 - Dostawa linii dializacyjnych oraz igieł do hemodializy
Dodano: 2015-11-17 - SYSTEM SEPARACJI KONCENTRATU LEUKOCYTARNO - PŁYTKOWEGO
Dodano: 2015-10-26 - Sprzedaż i dostarczenie zamkniętego systemu do pobierania krwi. Znak sprawy: 22/ZPN/15
Dodano: 2015-08-20 - Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do badań wraz z dzierżawą czytnika do OB
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa systemu zamkniętego aspiracyjno - próżniowego gwarantującego wybór technik pobierania krwi do Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa systemu próżniowego do pobierania krwi
Dodano: 2015-03-12