Przetargi.pl
Dostawa zamkniętego systemu jednorazowego użytku do pobierania krwi do badań wraz z dzierżawą czytnika OB

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6358236 , fax. (0-44) 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
    ul. Czapliniecka 123 123
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6358236, fax. (0-44) 63 58 208
    REGON: 00030650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zamkniętego systemu jednorazowego użytku do pobierania krwi do badań wraz z dzierżawą czytnika OB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Pakiet I 1. Probówkostrzykawka probówka do pobierania krwi na badania biochemiczne do badań pediatrycznych o pojemności 0,6 ml - 4 000 szt. 2. Probówkostrzykawka probówka do pobierania krwi na badania morfologiczne do badań pediatrycznych o pojemności 0,6 ml - 800 szt. Pakiet II: 1. Probówkostrzykawka probówka do pobierania krwi na badania biochemiczne z aktywatorem krzepnięcia o pojemności 3,5 - 5,0 ml - 102 800 szt. 2. Probówkostrzykawka probówka do pobierania krwi na badania biochemiczne z aktywatorem krzepnięcia o pojemności 7,5 - 10 ml - 16 800 szt. 3. Probówkostrzykawka probówka do pobierania krwi na badania biochemiczne z aktywatorem krzepnięcia o pojemności 1,2 - 3 ml - 14 800 szt. 4. Probówkostrzykawka probówka do pobierania krwi na badania biochemiczne z heparyną litową o pojemności 4 -7,5 ml - 16 000 szt. 5. Probówkostrzykawka probówka do badań morfologicznych krwi z EDTA - K 3 o pojemności 1,2 - 2 ml - 93 600 szt. 6. Probówkostrzykawka probówka do oznaczania układu krzepnięcia o pojemności 1,8 - 3,0 ml - 26 000 szt. 7. Probówkostrzykawka probówka do oznaczania OB - 8 400 szt. 8. Igły kaniule grubość 07 - 1 600 szt. 9. Igły kaniule grubość 08 - 60 000 szt. 10. Igły kaniule grubość 09 - 60 000 szt. 11. Łącznik między igłą typu Venflon a probówkostrzykawką/probówka - łącznik Luer - 24 000 szt. 12. Adaptor/ uchwyt jednorazowy, jeśli układ zamknięty pobierania krwi tego wymaga - 86 400 szt. Pakiet III: 1. Probówka z kapilarą do pobierania morfologii z palca, objętość do 250 ?l pełnej krwi - 4 000 szt 2. Probówka z kapilarą do pobierania morfologii z palca na badania biochemiczne, objętość do 500 ?l - 4 000 szt 4.2. Zamawiający podzielił zamówienie na części (pakiety) według opisu zamieszczonego w pkt 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na ww. pakiety. 4.3. Opis wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia oraz oceny ich spełnienia: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wraz z ofertą należy złożyć: a) próbki (bezzwrotne) - celem dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokona oceny walorów jakościowo-użytkowych (ilość sztuk do przetestowania według załącznika nr 5 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć, które próbki dotyczą zaoferowanych Pakietów przedmiotu zamówienia. b) dokumenty potwierdzające, że oferowany w przetargu asortyment spełnia wymogi ustawy o wyrobach medycznych, zgodnie z ich klasyfikacją: - certyfikat CE lub deklarację zgodności oraz - zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku zgłoszenia do rejestru (zgodnie z obowiązującymi przepisami) Wykonawca zaznacza na załączonych do oferty dokumentach (ww. certyfikatach), których pozycji one dotyczą spośród asortymentu zaoferowanego w przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm./, a ponadto złożą oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - druk OFERTA i dokumenty wymienione w Rozdz. VI SIWZ. 7.1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz oceny ich spełnienia: 1) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynnośc i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia (wymagane co najmniej 2 realizowane dostawy). Zamawiający dokonana oceny spełnienia ww. warunków systemem: spełnia / nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej specyfikacji. Dokument wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605; Dz.U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zgodnie z art. 44 ustawy - Pzp składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy (patrz: druk OFERTA). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony lub poświadczony pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zamówień na dostawy odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż całkowita wartość brutto wynikająca ze złożonej oferty przetargowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (np.: opinie, referencje); 4. Oferta, załączniki i inne wymagane procedurą dokumenty: 1) druk OFERTA /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 1 do SIWZ/; 2) Formularz cenowy /wg załączonego wzoru druku - Załącznik nr 2 do SIWZ/; 3) pełnomocnictwo(-a) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 2 ppkt 1), a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych dokumentów składanych w toku postępowania. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) składa dokument, wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Walory jakościowo-użytkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpilal-belchatow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach