Przetargi.pl
Dostawa zamiatarki ulicznej oraz rębaka do rozdrabniania gałęzi do bieżącego utrzymania dróg powiatowych.

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiiat.limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zamiatarki ulicznej oraz rębaka do rozdrabniania gałęzi do bieżącego utrzymania dróg powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamiatarki ulicznej oraz rębaka do rozdrabniania gałęzi do bieżącego utrzymania dróg powiatowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349212001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: wadium nie jest wymagane. Dla zadania częściowego nr 2: 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 dostawy (dla każdego zadania częściowego z osobna) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania (np. referencje, protokół odbioru itp.). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia /nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Wykaz wykonanych dostaw (Wykaz prac) - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 dostawy (dla każdego zadania częściowego z osobna) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania (np. referencje, protokoły odbioru itp.) 3. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie wykluczeniu, 4. Dokumenty potwierdzające, że oferowane sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - Dokumenty potwierdzające, że oferowane sprzęty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych sprzętów z wymaganiami SIWZ odpowiednio dla całości lub części przedmiotu zamówienia. Ponadto w przypadku składania ofert na zadanie cz. nr 2 należy załączyć do oferty dokument potwierdzający że rębak posiada homologację Ministra Infrastruktury pozwalającą na rejestrację maszyny i dopuszczenie jej do ruchu drogowego oraz deklarację zgodności z normami We oraz normą PN-EN 13525 (np. wyciąg świadectwa homologacji, kopię certyfikatów etc.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną