Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 22100 Chełm, ul. Wołyńska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5631461 do 63 , fax. 825 630 450
- Data zamieszczenia: 2016-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
ul. Wołyńska 57
22100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 082 5631461 do 63, fax. 825 630 450
REGON: 11005287100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zamiatarki na podwoziu ciężarowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej zamiatarki na podbudowie samochodu ciężarowego, zwanej dalej „zamiatarką”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 2 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia przeszkolić 2 pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji zamiatarki stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia oraz wystawić dokument potwierdzający udział pracowników zamawiającego w szkoleniu (czas szkolenia 5 godzin). 4. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z przedmiotem zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Bieławin 5 w Chełmie (22-100). 4.1. Dostawa przedmiotu zamówienia, na który zostanie złożona oferta, odbędzie się w dni robocze w godzinach od 7:00 do 13:00. 5. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1 oraz w załączniku nr 5. 5.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć pisemne zobowiązanie, podpisane przez uprawnione osoby podmiotu przejmującego realizację gwarancji na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zgłoszeń usterek bądź przeglądów do różnych podmiotów. Do przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 6.1. Wykonawca może wyznaczyć na gwaranta inny podmiot tylko w przypadku przedstawienia zamawiającemu umowy, określającej szczegółowe warunki współpracy. Przedstawiona umowa nie może zawierać zapisów sprzecznych z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca powinien dołączyć do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wraz z adnotacją: „Dostawa zamiatarki na podwoziu ciężarowym” w Banku Polska Kasa Opieki S. A. Grupa PeKaO I/Oddział Chełm nr 35 1240 2223 1111 0000 3576 9088 najpóźniej w dniu 15.11.2016 r. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający będzie uważał wadium, które do dnia 15.11.2016 r. do godz. 11:00 znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna, należy je wnieść do zamawiającego MPGK sp. z o. o. w Chełmie najpóźniej do dnia 15.11.2016 r. do godz. 11:00. Dokument stanowiący wadium w formie niepieniężnej powinien zawierać zapis określony w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 1.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1.6. Zamawiający zwróci wadium: - wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 1.8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 1.9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 1.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 1.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa wielofunkcyjnego urządzenia do oczyszczania mechanicznego oraz zimowego utrzymania dla Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach ”
Dodano: 2023-10-23 - dostawa kompaktowej samobieżnej zamiatarki ulicznej
Dodano: 2021-01-20 - dostawa kompaktowej samobieżnej zamiatarki ulicznej
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa i montaż wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego oraz serwis fabrycznie nowych sprzętów komunalnych.
Dodano: 2020-08-28 - DOSTAWA UŻYWANEJ ZAMIATARKI DO ULIC I CHODNIKÓW
Dodano: 2020-03-27 - Zakup i dostawa urządzeń do utrzymania czystości w drogowych przejściach granicznych w Hrebennem i Terespolu
Dodano: 2017-11-09