Urząd Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 78-300 Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3652011 w. 45
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
Plac Konstytucji 3 Maja 1 1
78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3652011 w. 45
REGON: 00052542900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zamiatarki drogowo - chodnikowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej zamiatarki drogowo - chodnikowej samobieżnej. Wymagane parametry techniczne : a) rok produkcji - minimum 2003r. b) zabudowa pojazdu jednolita c) prędkość przejazdowa - min 50km/h d) gwarancja - min 6 m-cy e) kabina co najmniej dwuosobowa, ogrzewana, przeszklona o dużej widoczności f) masa własna zamiatarki - do 5.000 kg g) dopuszczalna masa całkowita - do 8.000 kg h) szerokość zamiatarki - do 170 cm i) szerokość zamiatania - od co najmniej 160 cm do max 330 cm j) szerokość agregatu ssawnego - min 80 cm k) rozstaw między osiami - max 240 cm l) pojemność zbiorników na wodę - min 700 litrów m) pojemnik zbiornika na zmiotki - min 4m3 n) wysokoprężny silnik o konstrukcji zgodnej z europejskimi wymogami dotyczącymi emisji spalin - o mocy min 130 KM o) światła ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym (kogut) p) wyposażenie dodatkowe - bez wyposażenia. Ponadto : 1. Wykonawca zapewni przeprowadzenie oraz udokumentowanie przeglądu przedsprzedażowego zamiatarki wraz z wszelkimi dopuszczeniami. 2. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób wyznaczonych do obsługi zamiatarki na terenie Miasta Świdwin w terminie nie później niż 7 dni od dnia dostarczenia zamiatarki. 3. Koszty związane z transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Zamiatarka powinna być sprawna technicznie z nieużywanymi szczotkami, gotowa do pracy. 5. Zamiatarka powinna zawierać nieuszkodzoną powłokę lakierniczą. 6. Przekazanie zamiatarki dla Zamawiającego nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego z opisem stanu technicznego oraz instrukcją obsługi pojazdu w języku polskim, dokumentem potwierdzającym udzielenie min 6 m-cy gwarancji oraz dokumentem potwierdzającym dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego w języku polskim. 7. Produkt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. 8. Przeglądy gwarancyjne muszą być wykonywane przez mobilny serwis Wykonawcy w miejscu stacjonowania pojazdu. 9. Wykonawca musi posiadać autoryzowany serwis producenta oferowanej zamiatarki na terenie Polski. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444318
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, 2) Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonani i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Z powyższego wykazu musi wynikać, iż Wykonawca wykonał minimum trzy dostawy zamiatarek (nowych lub używanych). 3) Podpisane oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć : 1) dokumentację techniczną zaproponowanej zamiatarki określającą jej markę, parametry techniczne i wyposażenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostarczenie zamiatarki wraz z osprzętem: pług dwulemieszowy, kosiarka z funkcją koszenia trawy, piaskarka z dodatkowym zbiornikiem lub platformą ładunkową
Dodano: 2014-09-29 - Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem (pług lemieszowy)
Dodano: 2014-05-30 - Zakup i dostawa zamiatarki chodnikowej
Dodano: 2014-04-10 - Dostawa (leasing operacyjny) fabrycznie nowego pojazdu ze skrzynia ładunkową o całkowitej masie poniżej 3,5 t, dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.
Dodano: 2013-10-03 - Dostawa (leasing operacyjny) samochodu specjalistycznego do zamiatania ulic. dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.
Dodano: 2013-07-18 - Zakup i dostawa maszyny wielofunkcyjnej - zamiatarki chodnikowej z modułem do utrzymania dróg w okresie zimy.
Dodano: 2013-03-11 - Zakup i dostawa maszyny wielofunkcyjnej - zamiatarki chodnikowej/kosiarki wraz ze szkoleniem personelu
Dodano: 2012-08-10 - Zakup i dostawa maszyny wielofunkcyjnej - zamiatarki chodnikowej/kosiarki o pojemności zbiornika na zmiotki/pokos minimum 800 litrów
Dodano: 2012-06-19 - Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania czystości na terenie miasta i gminy Karlino
Dodano: 2010-02-05