Przetargi.pl
dostawa zamiatarki chodnikowo-drogowej

Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Darłowska 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8144811 , fax. 059 8144277
  • Data zamieszczenia: 2009-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
    ul. Darłowska 29 29
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 8144811, fax. 059 8144277
    REGON: 77094893200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkustka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego ze 100 % udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa zamiatarki chodnikowo-drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa fabrycznie nowej (rok produkcji 2009) zamiatarki chodnikowo-drogowej kodu CPV Wspólnego Słownika zamówień: 34.14.44.31-8 Zamiatarki zasysające Wymagane parametry techniczno-eksploatacyjne zamiatarki będącej przedmiotem zamówienia: a) typ podwozia: dwuosiowy, b) maksymalny rozstaw pomiędzy osiami do 1400 mm lub tylna oś skrętna z układem elektronicznym kontroli pokrywania się śladów kół tylnich z przednimi, c) minimalna moc silnika 80 KM - wysokoprężny, chłodzony cieczą, d) norma emisji spalin min. EURO 4 e) szczotki talerzowe (szt. 2) wahliwe o średnicy min. 800 mm zamontowane przed kabiną operatora po lewej i prawej stronie zamiatarki lub zamiennie pod kabiną, a wtedy wyposażone w kamery z hydraulicznym układem zmiany położenia ramion szczotek jako zabezpieczenie przed wyłamaniem przy najechaniu na przeszkodę, f) szerokość zamiatania: od 1400 mm do 2500 mm, g) szerokość zamiatarki do 1450 mm, h) szerokość ssawy min. 800 mm, i) wysokość wysypywania śmieci na min. 1400 mm od podłoża, j) system zraszający na szczotkach talerzowych, k) system zraszający zasysane śmieci bezpośrednio z dyszy ssawnej, l) zbiornik na zmiotki wykonany ze stali nierdzewnej chromowej lub z aluminium o pojemności całkowitej od 1,8 m3 do 2,0 m3 brutto, m) zbiorniki wody zabezpieczone galwaniczne przed korozją o pojemności co najmniej 350 l, n) system recyklingu wody, o) prędkość przejazdowa co najmniej 25 km/h, p) w kabinie zamontowany wskaźnik wielofunkcyjny wskazujący parametry: obroty silnika, dzienny i całkowity przebieg w km, ilość przepracowanych roboczogodzin, stan paliwa, temperatura płynów i ich stan, q) zabudowa - RAL pomarańczowa, r) kabina z klimatyzacją, s) wąż do zbierania liści o długości min. 3 m i średnicy min. 120 mm, t) ciśnieniowa myjka wraz z lancą o wydajności pompy wodnej 9 litrów/68 bar, u) rozwiązanie zawieszenia umożliwiającego na bezpieczne podjazdy na krawężnik oraz umożliwiające pokonywanie przeszkód przy zmiennej prędkości oparte na amortyzatorach i sprężynach, v) zabudowa zamiatarki bez połączeń przegubowych pomiędzy kabiną a zbiornikiem na zmiotki, w) wyciszenie pojazdu zgodnie z przepisami, x) listwa sygnalizacyjna umieszczona na dachu, y) trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, z) kamera z tyłu pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444318
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie związanym z realizacją przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę minimum 5 sztuk zamiatarek, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto za pojazd; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia: - przedstawią aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający określi na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 5 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia wraz w ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: 5.1.1. oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 5.1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.3. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw zamiatarek, z podaniem nazwy pojazdu, ceny jednostkowej netto pojazdu, ilości dostarczonych pojazdów, terminu realizacji dostawy, odbiorców (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 5.1.4. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.2. Ww. dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią) w języku polskim. Jeżeli nie ma ogólnodostępnego tłumaczenia ww. dokumentów, Wykonawca powinien je przetłumaczyć na język polski. 5.3. Ocena spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.1.2. skład dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.6. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. 5.7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone, analogicznie jak w punkcie 5.6. Wymagane dokumenty wskazane w pkt. 5.1.2. i 5.1.4. Zamawiający dopuszcza złożenie jednej wspólnej polisy potwierdzającej, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkustka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach