Przetargi.pl
Dostawa zakupów inwestycyjnych ujętych w planie dochodów i wydatków na 2019 rok

Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Zielna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 411-64-54, , fax. 54 413-70-37
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku
    Zielna 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 411-64-54, , fax. 54 413-70-37
    REGON: 34039100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzukid.bipgov.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zakupów inwestycyjnych ujętych w planie dochodów i wydatków na 2019 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zakupów inwestycyjnych ujętych w planie dochodów i wydatków na 2019 rok na potrzeby Miejskiego Zarządu Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu na 9 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy – na jedno, kilka lub wszystkie części. 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: -Część 1 – Urządzenie do czyszczenia nawierzchni – szorowarka – 1 szt.; -Część 2 – Urządzenie do czyszczenie nawierzchni (sztucznej trawy) – odkurzacz do nawierzchni syntetycznych – 1 szt.; -Część 3 – Maszyna do likwidowania odpadów (gałęzi) po wycince drzew – rębak– 1 szt.; -Część 4 – Glebogryzarka separacyjna – 1 szt.; -Część 5 – Piła spalinowa – 1 szt.; -Część 6 – Odkurzacz - ssawka naburtowa – 1 szt.; - Część 7 – Odkurzacz z frezarką spalinową – karczownik do pni – 1 szt.; - Część 8 – Kosiarka samojezdna – 2 szt.; - Część 9 – Wózek widłowy (używany) – 1 szt. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane zakupy inwestycyjne dla: a. Części nr 1- 8: - były fabrycznie nowe, - były nieużywane, nie były wcześniej wykorzystywane przez innego użytkownika dotyczy to także wszystkich części składowych, wyposażenia, akcesoriów, itp., - były wolne od wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie naruszały jakichkolwiek praw osób trzecich, - były kompletne i do ich uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie były konieczne zakupy dodatkowych elementów lub akcesoriów, b. Części nr 9 - nie był fabrycznie nowy, - był w pełni sprawny i nieuszkodzony, - był wolny od wad fizycznych i prawnych, w szczególności nie naruszał jakichkolwiek praw osób trzecich, - był kompletny i do jego uruchomienia oraz stosowania zgodnie z przeznaczeniem nie były konieczny zakup dodatkowych elementów lub akcesoriów. 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia określonego dla poszczególnych części zamówienia wykonawca dostarczy zakup inwestycyjny, zgodnie z zestawieniem rodzajowo ilościowym zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg załącznika 8 do SIWZ; 6. Dodatkowo Zamawiający wymaga w ramach realizacji przedmiotu przeszkolenia pracowników z za-kresu prawidłowej obsługi. 7. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi jeden z elementów zamówienia pn. „Dostawa zakupów inwestycyjnych ujętych w planie dochodów i wydatków na 2019 rok”, realizowanego przez Miejski Zarząd Usług Komunalnych i Dróg we Włocławku, które zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy pzp udzielane jest w częściach. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia o parametrach zgodnych z SIWZ, OPZ, złożoną ofertą, składanym na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16160000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach