Przetargi.pl
Dostawa ( zakup, transport, rozładunek i rozłożenie) kruszywa łamanego 4 mm - 31,5 mm, w ramach realizacji zadań z Funduszu Sołeckiego na 2016r. oraz, w celu bieżącego uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg gminnych

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5172728 , fax. 081 5172506
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5172728, fax. 081 5172506
    REGON: 43102008400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ( zakup, transport, rozładunek i rozłożenie) kruszywa łamanego 4 mm - 31,5 mm, w ramach realizacji zadań z Funduszu Sołeckiego na 2016r. oraz, w celu bieżącego uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozumiana jako zakup, transport, rozładunek i rozłożenie kruszywa łamanego 4 mm- 31,5 mm we wskazane przez Zamawiającego miejsca w ramach realizacji zadań z Funduszu Sołeckiego na 2016r. oraz, w celu bieżącego uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Bełżyce. 2. Wykonawca dostarczy kruszywo drogowe sukcesywnie (wg potrzeb Zamawiającego), własnym transportem w ilościach i terminie uzgodnionym telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem. 3. Dostawy nie mogą obejmować kruszywa wyprodukowanego z innego rodzaju skały niż dolomit. 4. Kruszywo musi być rozprowadzone - rozciągnięte według wskazań Zamawiającego tj. równomiernie i dokładnie za pomocą równiarki. 5. Kruszywo nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (np. azbest, popioły itp.) oraz niebezpiecznych dla użytkowników dróg (np.: metale, szkło). 6. Zamawiający po przeprowadzeniu wizji lokalnej w terenie przedstawi Wykonawcy szczegółowy harmonogram ilości kruszywa przeznaczonego na poszczególne drogi. 7. Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie następować na podstawie faktur częściowych. 8. Podstawę do wystawienia faktur częściowych będzie stanowić pozytywny protokół odbioru za zrealizowanie określonego zakresu dostawy, sukcesywnie zlecanego przez Zamawiającego oraz listy przewozowe. 9. W ramach zamówienia podstawowego ilość dostarczonego kruszywa to ok 3 000 ton. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zwiększenia ilości zamawianego kruszywa. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwiększony o dalszych 600 ton kruszywa tj. 20% zamówienia podstawowego. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych dostaw. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od wygospodarowania środków finansowych na ten cel. Realizacja opcji będzie następowała wyłącznie w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o realizacji opcjonalnej części zamówienia. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości zamówienia podstawowego. Zakończenie opcji nastąpi z dniem zakończenia terminu umowy tj. do dnia 28.10.2016 r. lub zrealizowania zakresu rzeczowego opcji. Ceny jednostkowe w opcji będą takie same jak ceny jednostkowe dostaw i zakupu w zamówieniu podstawowym, zgodnie z formularzem cenowym Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. UWAGA: Podana ilość może ulec nieznacznej zmianie. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości kruszywa oraz koszty wskaźnikowe za jedna tonę podane w ofercie wybranego Wykonawcy. 10. Dodatkowe wymagania, zalecenia i uwagi inwestora: - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia. - Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody lub uszkodzenia urządzeń znajdujących się na miejscu dostaw i rozładunku kruszywa powstałe w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę dostaw. - Wykonawca dostarczy kruszywo własnym transportem i na własny koszt oraz dokona rozładunku własnym sprzętem i na własny koszt. Zamawiający wymaga, aby rozładunek kruszywa odbywał się w sposób kontrolowany, polegający na rozłożeniu wymaganej przez Zamawiającego grubości warstwy kruszywa, rozrównanie kruszywa za pomocą równiarki w sposób umożliwiający przejazd po wysypaniu kruszywa. - Zamawiający ma prawo do zbadania dostarczonego kruszywa pod względem: jakości, ilości. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może odmówić zapłaty wynagrodzenia, obciążyć Wykonawcę kosztami badania i kontroli wagi, żądać wymiany kruszywa (na koszt wykonawcy) na spełniające wymagania w terminie 3-ech dni, od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbelzyce.bip.lubelskie.pl; www.belzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach