Przetargi.pl
Dostawa (zakup, transport i rozładunek) kruszywa dolomitowego na drogi gminne na terenie gminy Urzędów.

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (zakup, transport i rozładunek) kruszywa dolomitowego na drogi gminne na terenie gminy Urzędów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Dostawa ( zakup, transport i rozładunek) kruszywa drogowego dolomitowego frakcji 4/31,5 mm w ilości 2 000 ton na drogi gminne na terenie gminy Urzędów Część II - Dostawa ( zakup, transport i rozładunek) kruszywa drogowego dolomitowego frakcji 0/63 mm w ilości 1 500 ton na drogi gminne na terenie gminy Urzędów Ilości poszczególnych dostaw materiałów wskazanych w części I i w części II stanowią podstawową wartość zamówienia ( zamówienie podstawowe). Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia ilości wyżej wskazanych dostaw, na warunkach zawartej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od zwiększenia potrzeb zamawiającego tj., gdy zamówiona ilość kruszywa w zamówieniu podstawowym nie wystarczy na przewidziany zakres remontu dróg gminnych, w ramach posiadania dodatkowych środków finansowych. Część I - zwiększenie do 300 ton w stosunku do wielkości wyżej wskazanej. Maksymalna ilość kruszywa tej frakcji może wynieść do 2300 ton. Część II - zwiększenie do 300 ton w stosunku do wielkości wyżej wskazanej. Maksymalna ilość kruszywa tej frakcji może wynieść do 1 800 ton. Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji bądź skorzystania częściowego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu ilości materiałów przewidzianych w zamówieniu podstawowym, poprzez zamówienie składane na zasadach przewidzianych w umowie. 2. W/w kruszywa muszą spełniać wymagania materiałów stosowanych w budownictwie drogowym, oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania, a także posiadać wymagane prawem odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie norm zakresie wymagań kruszyw stosowanych w budownictwie drogowym, które należy każdorazowo dołączyć do faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi dostarczoną ilość kruszywa. Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 3. Dostawa przedmiotowych materiałów będzie realizowana sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2017r., po otrzymaniu telefonicznego lub pisemnego zamówienia złożonego przez zamawiającego ze wskazaniem ilości, frakcji materiału drogowego i miejsca jego dostarczenia. Dostawa zostanie zrealizowana nie później niż w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość przeniesienia dostawy na inny termin, niż wynika to z zamówienia w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących trudności w dostawie. 4. Dostawa obejmuje zakup, transport oraz rozładunek kruszywa na terenie gminy Urzędów. Średnia odległość - 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów. 5. W przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego kruszywa, zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wykonania badania dowolnie wybranych próbek dostarczonego kruszywa przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku negatywnego wyniku badań zamawiający może żądać wymiany wadliwej dostawy kruszywa na wolne od wad, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, oraz zwrotu kosztów badania ( tj. dostarczenia próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do zamawiającego). Koszty te zamawiający może potrącić z wynagrodzenia wykonawcy bez uzyskania od niego zgody. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli wagi ( tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie ważności umowy. 7. Wynagrodzenie wykonawcy będzie przysługiwało za rzeczywistą ilość dostarczonego kruszywa. Zamawiający dopuszcza częściową zapłatę należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: a) po zrealizowaniu i dokonaniu odbioru częściowego w części nr I tj. 500 ton, 1000 ton, 1500 ton, b) po zrealizowaniu i dokonaniu odbioru częściowego w części nr II, tj. 500 ton,1000 ton. 8. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Cz. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia . 2) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wymagana będzie współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących realizacji dostaw, kontroli ich jakości, kontroli kosztów realizacji zadań zaplanowanych w budżecie i ich płatności. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania - na wniosek zamawiającego, sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie dostaw do poszczególnych sołectw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28813140-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną