Zakład Usług Leśnych ogłasza przetarg
- Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Nadbrzeźna 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8110415 , fax. 074 8111561
- Data zamieszczenia: 2009-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych
ul. Nadbrzeźna 11 11
57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
tel. 074 8110415, fax. 074 8111561
REGON: 89019777200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zul_w_bystrzycy_klo
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Lasów Państwowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa-zakup samochodu ciężarowego - wywrotki ,tylnozsypowej o napędzie 8x6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa-zakup samochodu ciężarowego - wywrotki ,tylnozsypowej o napędzie 8x6 fabrycznie nowego z 2009r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311420004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7320 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tzn.: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. E. W ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali, co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie odpowiadających przedmiotowi zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających warunki będzie większa niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy wykażą się największym doświadczeniem.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawcy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym złożą; 1. Aktualny, (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców oraz daty i miejsca wykonania 4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN REALIZACJI
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną