Przetargi.pl
Dostawa, zakup oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego koparko - ładowarki

Urząd Miejski w Pełczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 73-260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7685038 , fax. 095 7685118
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pełczycach
    ul. Rynek Bursztynowy 2 2
    73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 095 7685038, fax. 095 7685118
    REGON: 00053055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, zakup oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego koparko - ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest dostawa, zakup oraz sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego koparko - ładowarki (sztuk 1). Koparko - ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. Minimalne wymagania i parametry techniczne koparko- ładowarki: silnik wysokoprężny o mocy co najmniej 72 kW,napęd 4x4 na dwie osie, przebieg maksymalny: 2500 mtg, rok produkcji: 2007 (nie starsza niż 2 letnia),4WD, 4x4,wspomaganie kierownicy, silnik Turbo, blokada, łyżka przednia 4*1 dzielona co najmniej 1m3, widły, ride control, auto poziomowanie łyżki przedniej, ramie kopiące teleskop (dł. kop do 6 m) - blokada ramienia, 3 łyżki do kopania - tył, oryginalny lakier, dodatkowe oświetlenie robocze, zimny start, dwie baterie, klimatyzacja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia,- spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków, o których mowa w pkt 10 dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentach potwierdzających jednoznaczne spełnienie tych warunków, o których mowa w pkt 10 SIWZ na zasadzie spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty następujących dokumentów:a)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru nr 1.b)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy naskładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenie lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.c)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zmówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2.d)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.e)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.f)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zlanego z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)W celu potwierdzenia, że oferta koparko - ładowarki odpowiada wymaganiom określonym przez zmawiającego wykonawca zobowiązany jest do złożenia i załączenia do oferty szczegółowego opisu parametrów technicznych oferowanego sprzętu (np. prospekty) z poglądowymi rysunkami i fotografiami - w zakresie umożliwiającym skonfrontowanie danych wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji.h)Oświadczenie o udzielonej gwarancji w miesiącach.i)Wzór umowy leasingu.j)Wykaz podwykonawców przewidzianych do wykonania zamówienia.2.Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty stosowne do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa:1.dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.2. Zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.Dokumenty, o których mowa w pkt 1. lit. a i c oraz pkt 2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie założone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3.Nie zostaną ujawnione informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, ze nie mogą być one udostępnione. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takich przypadkach ich oferta musi spełniać następujące wymagania:a)W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,b)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą.Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania.c)Zapisy SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia.d)Zamawiający zastrzega, ze jeżeli oferta wspólna zostanie wybrana będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców (tzn. umowy konsorcjum).e)Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.f)Zamawiający może żądać w ramach solidarnej odpowiedzialności wykonawców wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach