Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
- Data zamieszczenia: 2009-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Al. Niepodległości 18 18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
REGON: 63126850100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1200 szt zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 033252005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI pkt 1 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. składane na podstawie art. 44 ustawy - wg załącznika Nr 2 do SIWZ,aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego wraz z transportem w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015
Dodano: 2013-07-05 - Dostawa zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015
Dodano: 2012-06-11 - Dostawa 1000 szt. zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015
Dodano: 2011-08-30 - Dostawa 1000 szt. zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015
Dodano: 2011-08-05 - Dostawa zajęcy do wyznaczonych obwodów łowieckich województwa wielkopolskiego w ramach Programu odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie wielkopolskim w latach 2005 - 2015.
Dodano: 2010-07-05