Wielkopolskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 61866 Poznań, ul. Garbary
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618850500 , fax. 618 521 948
- Data zamieszczenia: 2018-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61866 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618850500, fax. 618 521 948
REGON: 29120400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie modułowego zasilacza awaryjnego (UPS) z wykonaniem instalacji zasilającej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie modułowego zasilacza awaryjnego (UPS) z wykonaniem instalacji zasilającej. montaż urządzenia UPS w pomieszczeniu R-UPS (poziom -1, obok Działu Żywienia) w budynku WCO w Poznaniu przy ulicy Garbary 15, demontaż uszkodzonego zasilacza UPS SOCOMEC DIGYS, pakietów akumulatorów i stojaków pod akumulatory oraz ich utylizacja, doprowadzenie zasilania od rozdzielni RUPS do zewnętrznego przełącznika obejścia serwisowego zlokalizowanego w pomieszczeniu R-UPS (przełącznik będzie zasilał obwody końcowe) montaż w pomieszczeniu zasilaczy UPS (pom. R-UPS, obok Działu Żywienia, poziom -1) potwierdzamy warunek konieczny, że instalacja urządzeń w istniejącym pomieszczeniu serwerowni odbędzie się w sposób nie zakłócający pracy działającego tam rozdzielni elektrycznej. wszystkie prace związane z instalacją urządzeń, w tym ich bezpieczne posadowienie, wykonane będą przez dostawcę urządzeń i na jego odpowiedzialność. dostawca jest też zobowiązany naprawić wszelkie ewentualne szkody powstałe w rozdzielni na skutek prowadzonych przez niego prac. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31154000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: Lp. Wymagany dokument 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego zał. do specyfikacji 3. Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli. 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. VII.3. 5. Wypełnioną TABELĘ PARAMETRÓW URZĄDZENIA wg zał. do niniejszej specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a oraz kompensatora mocy biernej.
Dodano: 2021-02-10 - Dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a oraz kompensatora mocy biernej.
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie modułu zasilacza awaryjnego (UPS) z wykonaniem linii kablowej zasilającej.
Dodano: 2017-12-14