Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska 45A 45A
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 00000167200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, zainstalowanie i uruchomienie cyfrowej drukarko - kopiarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie i uruchomienie cyfrowej drukarko - kopiarki (CPV:30232100-5 drukarki i plotery) o minimalnych parametrach jak niżej: Wysoka jakość druku Format A3+ Gramatura papieru do 300 g/m2 Możliwość laminowani - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zaoferują nowy (nieużywany) sprzęt o najwyższej jakości podlegający ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadający oznaczenia CE, nie starszy niż 6 miesięcy, 6) udzielą gwarancji: min. 24 miesiące, 7) zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: a) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem, pisemnie) przez zamawiającego w następnym dniu roboczym b) termin naprawy - w ciągu 7 dni od zgłoszenia awarii (faksem, e-mailem, pisemnie), c) w przypadku przekroczenia terminu naprawy, wykonawca podstawi sprzęt zastępczy o nie gorszych parametrach, d) wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego; w przypadku konieczności napraw poza siedzibą zamawiającego, wykonawca poniesie koszty transportu sprzętu, e) po trzeciej awarii sprzętu (elementu), wykonawca wymieni sprzęt (element) na nowy, f) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzętu (elementu) wymienionego. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2) Specyfikacja techniczna (wg załączonego wzoru druku), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5) oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu komputerowego (drukarko - kopiarki) podlegającego ocenie zgodności z dyrektywą LVD i EMC i posiadającego oznaczenia CE, nie starszego niż 6 miesięcy; certyfikat lub deklarację zgodności wykonawca przekaże zamawiającemu przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia (na druku Formularza oferty), 6) oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. 5.7 SIWZ (na druku Formularza ofertowego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drukarki 3D - do-120.362/83/16
Dodano: 2016-07-12 - Dostawę drukarki 3D w ramach projektu Analogi łazików marsjańskich - budowa, weryfikacja i prezentacja autorskich rozwiązań na międzynarodowych zawodach i konferencjach - DO-120.362/60/16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawę drukarki 3D w ramach projektu Analogi łazików marsjańskich - budowa, weryfikacja i prezentacja autorskich rozwiązań na międzynarodowych zawodach i konferencjach
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa drukarki 3D w ramach projektu Analogi łazików marsjańskich - budowa, weryfikacja i prezentacja autorskich rozwiązań na międzynarodowych zawodach i konferencjach - DO-120.362/44/16
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa drukarki 3D w ramach projektu Analogi łazików marsjańskich - budowa, weryfikacja i prezentacja autorskich rozwiązań na międzynarodowych zawodach i konferencjach
Dodano: 2016-04-14 - Zakup urządzeń 3D na potrzeby Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-11-27 - Dostawę sprzętu na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-04-30 - Dostawa pomocy dydaktycznych do Gimnazjum nr 6 im. Papieża Jana Pawła II w Suwałkach w ramach projektu pn.: Gimnazjum nr 6 w Suwałkach - Szkoła na 6
Dodano: 2014-02-05 - Dostawa sprzętu komputerowego ZP/PN-39/13
Dodano: 2013-08-20 - Dostawa sprzętu oraz blankietów ELS na potrzeby PWSIP w Łomży
Dodano: 2013-05-14