Przetargi.pl
Dostawa zabawek ogrodowych przeznaczonych dla dzieci do lat 3 (wyposażenie placów zabaw) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.

Zespół Żłobków m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-511 Warszawa, ul. Belgijska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5652355, 5652350 , fax. 022 8450714
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków m.st. Warszawy
    ul. Belgijska 4 4
    02-511 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5652355, 5652350, fax. 022 8450714
    REGON: 01571911300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobki.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zabawek ogrodowych przeznaczonych dla dzieci do lat 3 (wyposażenie placów zabaw) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa zabawek ogrodowych przeznaczonych dla dzieci do lat 3 (wyposażenie placów zabaw) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375351009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. 1) związanego z dostawą zabawek ogrodowych w przypadku składania oferty na część nr 1 - suma dwóch wykonanych zamówień ma wynosić co najmniej 30.000,00 zł. brutto, 2) związanego z dostawą i montażem zabawek ogrodowych (drewnianych) w przypadku składania oferty na część nr 2 - suma dwóch wykonanych zamówień ma wynosić co najmniej 70.000,00 zł. brutto. oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów od poprzednich zamawiających potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Karty katalogowe lub zdjęcia oferowanych zabawek ogrodowych z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanych pozycji wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera). 6. Certyfikaty, badania lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych w danej części przez Wykonawcę zabawek z normami PN-EN 1176 lub PN-EN 1177 (certyfikaty wystawione przez akredytowane jednostki lub inne dokumenty np. deklaracja zgodności producenta lub dostawcy, bądź raport kontrolny przeprowadzony przez producenta lub instytucję zewnętrzną tj. akredytowane laboratorium). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane zabawki w danej części posiadają znaki ostrzegawcze dotyczące wieku dziecka oraz zakresu stosowania, a także posiadają znak bezpieczeństwa CE, potwierdzający, że nie stanowi on zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia dzieci. Ponadto: 8. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Wypełniona Kalkulacja cenowa: 1) w przypadku składania oferty na część nr 1 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w przypadku składania oferty na część nr 2 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobki.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną