Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej ogłasza przetarg
- Adres: 20-482 Lublin, ul. Południowa 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7104572 , fax. 081 7440500
- Data zamieszczenia: 2013-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
ul. Południowa 5 5
20-482 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7104572, fax. 081 7440500
REGON: 43071987600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń OI/KI-220/3/NMF/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno - zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary. 2. Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I: 1 Stolik dziecięcy 16 szt. Wymiary 60-70 cm x 60-70 cm (blat); wysokość 45-60 cm. Stoliki drewniane. Wymagane dołączenie do oferty certyfikatów zgodności z Polską normą PN-EN 1729-1,2:2007 w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2 Krzesełka dziecięce 64 szt. Krzesełka dziecięce dopasowane do wielkości stolików wymienionych w pkt. 1. Wymiary siedziska: 25-35 cm x 25 -35 cm; wysokość: 55-75 cm. Krzesełka drewniane. Wymagane dołączenie do oferty certyfikatów zgodności z Polską normą PN-EN 1729-1,2:2007 w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. CZĘŚĆ II: 1 Dywaniki 10 szt. (różne wymiary) Dywaniki z kolorowej wykładziny dywanowej obszyte z każdego boku. Wzory: motywy bajkowe, zwierzęce, edukacyjne (np. ulice, tory wyścigowe). Wymiary: 3 szt. 2,5m x 2,5 m, 1 szt. 4m x 3m, 2 szt. 2m x 2m, 2 szt. 2,5m x 2m, 1 szt. 4m x 4m, 1 szt. 1,8m x 1,8m CZĘŚĆ III: 1 Tablice do pisania kredą 8 szt. Tablice dla dzieci do pisania kredą: stojące (rozkładany stojak), o wymiarach 60-80 cm x 40-60 cm (wymiary tablicy). 2 Książki dla dzieci 240 szt. (8 zestawów po 30 książeczek każdy zestaw) Zawartość zestawu: Każdy zestaw powinien zawierać po 10 szt. książek dla dzieci w przedziałach wiekowych: 0-2 lata, 3-5 lat, 6-9 lat (jeden zestaw liczy 30 sztuk książek). Wymagania: książeczki w twardej oprawie, format maksymalnie A-4, w ramach każdego zestawu zróżnicowana tematyka książeczek. 3 Puzzle 40 szt. (8 zestawów po 5 szt. zestaw) Zestawy po 5 szt. puzzli każdy. Różna dziecięca tematyka w ramach jednego zestawu. Puzzle 9 elementowe - 2 szt. w każdym zestawie; puzzle szesnastoelementowe - 3 szt. w każdym zestawie. 4 Kredki świecowe 80 zestawów Jednakowe zestawy. Minimum 10 kolorów w jednym zestawie. 5 Bloki rysunkowe 160 szt. Format A4 6 Flamastry 32 zestawy Zestaw 12 kolorów 7 Klocki 32 zestawy Zestawy klocków drewnianych, różne kształty w wiaderku (nie mniej niż 40 szt. klocków w wiaderku) 8 Kolorowanki 240 szt. (8 zestawów) Każdy zestaw powinien zawierać po 10 szt. różnych kolorowanek dla dzieci w przedziałach wiekowych: 0-2 lata, 3-5 lat, 6-9 lat (jeden zestaw liczy 30 sztuk kolorowanek). Format kolorowanek: A-4, ewentualnie A-5. 9 Kreda kolorowa 16 opakowań Opakowanie 100 szt. 10 Gąbki (do ścierania tablicy) 32 szt. Brak szczególnych wymagań 11 Lalki 40 szt. (8 zestawów po 5 szt.) Każdy zestaw zawiera 5 szt. lalek (różne wzory w ramach 1-go zestawu). Lalka: w ubranku, kończyny ruchome, wymiary lalek - 30-40 cm. 12 Samochody 40 szt. (8 zestawów po 5 szt.) Każdy zestaw po 5 szt. samochodów. Różne modele samochodów w ramach jednego zestawu. Wymiary wszystkich samochodów - co najmniej 20 cm. Samochody wykonane z trwałego tworzywa sztucznego. 3. Zaleca się, aby cały dostarczany asortyment wyprodukowany został zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i posiadał oznakowanie symbolem CE. 4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się przy Okręgowym Inspektoracie Służby Więziennej w Lublinie ul. Południowa 5, 20-482 Lublin - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 370000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od pobierania wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.zp.sw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów plastycznych na praktykę metodyczną plenerową w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/09-2014/WA)
Dodano: 2014-05-08 - Organizacja placów zabaw przy oddziałach przedszkolnych w Wiszniowie, Mirczu i Kryłowie
Dodano: 2014-05-05 - Organizacja placów zabaw przy oddziałach przedszkolnych w Wiszniowie, Mirczu i Kryłowie
Dodano: 2014-05-02 - ŚWIETLICA WIEJSKA MIEJSCEM INTEGRACJI SPOŁECZNOŚCI I PROMOCJI LOKALNYCH PRODUKTÓW- WYPOSAŻENIE W SPRZĘT SPORTOWO-REKREACYJNY
Dodano: 2014-04-16 - Dostawa materiałów plastycznych na praktykę metodyczną plenerową w ramach realizacji projektu Profesjonalizm w edukacji. Przygotowanie i realizacja nowego programu praktyk pedagogicznych na Wydziale Artystycznym UMCS (oznaczenie sprawy: PN/08-2013/WA)
Dodano: 2013-05-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Lublin, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Program Operacyjny Kapitał Ludzki -VII części
Dodano: 2012-11-28 - Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Niedźwiadzie w pomoce dydaktyczne i akcesoria do zajęć niezbędnych do realizacji projektu Uczymy się dla życia 2 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2012-02-05 - Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Niedźwiadzie w pomoce dydaktyczne i akcesoria do zajęć niezbędnych do realizacji projektu Uczymy się dla życia 2 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2012-02-02 - Zakup i dostawa 49 zestawów sprzętu sportowego dla 49 gimnazjów.
Dodano: 2012-01-31 - Indywidualizacja nauczania w Szkołach Podstawowych w Biłgoraju - dostawa pomocy edukacyjnych, postępowanie ponowione.
Dodano: 2012-01-10