Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
- Data zamieszczenia: 2019-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Bankowa 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 323 592 048, , fax. 323 592 048
REGON: 000001347 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zaawansowanego klastra obliczeniowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa zaawansowanego klastra obliczeniowego (serwer GPU - 3 szt., przełącznik sieciowy - 2 szt., macierz dyskowa - 1 szt., zasilacz bezprzerwowy - 1 szt., listwa PDU - 2 szt.), zwanego dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2018/2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu. Szczegółowe wymagania dotyczące posiadanych certyfikatów znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zamówienie powinno zostać zrealizowane w maksymalnym terminie do 45 dni od daty otrzymania zamówienia. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Zakład Biofizyki i Fizyki Molekularnej, ul. 75 Pułku Piechoty 1A, 41 500 Chorzów. 6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. 7) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady. Czas reakcji serwisu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny czas reakcji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ 8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 13.000,00 zł ( słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa serwerów
Dodano: 2023-10-31 - Zakup sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w ramach zawartej umowy z NFZ w Ośrodku Leczniczo-Rehabilitacyjnym „Pałac Kamieniec”
Dodano: 2023-09-05 - Rozwój cyfrowy Powiatu Rybnickiego oraz wzmocnienie cyfrowego bezpieczeństwa
Dodano: 2023-08-31 - Rozwój cyfrowy Powiatu Rybnickiego oraz wzmocnienie cyfrowego bezpieczeństwa
Dodano: 2023-08-31 - Rozwój cyfrowy Powiatu Rybnickiego oraz wzmocnienie cyfrowego bezpieczeństwa
Dodano: 2023-08-31 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO
Dodano: 2023-07-05 - DOSTAWA AKTYWNYCH URZĄDZEŃ INFRASTRUKTURY SIECIOWEJ – SERWERÓW i MACIERZY WRAZ Z INSTALACJĄ I OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU CYFROWA GMINA
Dodano: 2023-05-30 - Cyfrowa Gmina
Dodano: 2023-03-29 - Rozwój cyfrowy Gminy Istebna w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-01-15 - Rozbudowa klastra HCI.
Dodano: 2022-12-16