Przetargi.pl
Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego w roku 2011.

Miasto i Gmina Lubień Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-840 Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2843089 w. 51
  • Data zamieszczenia: 2011-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Lubień Kujawski
    ul. Wojska Polskiego 29 29
    87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2843089 w. 51
    REGON: 00053074900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip101.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego w roku 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa z rozładunkiem kruszywa: - do hydraulicznie związanych i niezwiązanych mieszanek wg PN-EN 13242:2008 o frakcji 0-31,5 mm - łącznie 4000 ton - wymagany termin dostaw marzec - maj w ilości 2000 ton, pozostała ilość w terminie czerwiec - październik, - kruszywo granitowego wg PN-EN 13450:2004 o frakcji 31,5-63,0 mm - łącznie 500 ton - wymagany termin dostaw luty - kwiecień w ilości 500 ton Zamawiający telefonicznie bądź faksem powiadomi Dostawcę o ilości i miejscu konkretnej dostawy przez niego. Dostawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od powiadomienia o którym mowa wyżej dostarczyć kruszywo. Dostawca winien realizować dostawy w godzinach od 8:00-15:00 dnia roboczego oraz posiadać możliwość dostarczenia co najmniej 90 ton kruszywa dziennie. Przy każdorazowej dostawie Dostawca przedstawi atest na zamówiony materiał zgodny z w/w normami oraz dokument określający ciężar i frakcję dostarczonego kruszywa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6000,00 zł, słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kowalu oddział Lubień Kujawski 03 9557 1029 0000 3186 2000 0005 z adnotacją wadium - Dostawa z rozładunkiem kruszywa granitowego na naprawę dróg gminnych Lubienia Kujawskiego w roku 2011, numer sprawy ZP-271/02/2011 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. Potwierdzenie wniesienia wadium wykonawca winien załączyć do składanej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip101.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach