Przetargi.pl
Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów centralnego ogrzewania w indywidualnych budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Klembów

Gmina Klembów ogłasza przetarg

  • Adres: 05205 Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 799-93-90, , fax. 0-22 777-90-85
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klembów
    ul. Gen. F. Żymirskiego 38
    05205 Klembów, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 799-93-90, , fax. 0-22 777-90-85
    REGON: 55066815000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów centralnego ogrzewania w indywidualnych budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Klembów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa wraz z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem kotłów centralnego ogrzewania w indywidualnych budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Klembów”. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i pierwszym uruchomieniem 43 szt. kotłów centralnego ogrzewania w indywidualnych budynkach mieszkalnych (wskazanych przez Zamawiającego) na terenie Gminy Klembów w ramach uczestnictwa w projekcie pn. „Ograniczanie emisji zanieczyszczeń na terenie Gminy Klembów poprzez modernizację indywidualnych kotłowni”, realizowanego w ramach Programu 2017-OA-8 Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie pn. „Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Klembów poprzez modernizacje kotłowni” współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na XI części – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych, a Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, m.in. przedstawiając producencką specyfikację techniczną kotła. 3. Równoważność w stosunku do wymiarów kotła Zamawiający rozumie jako nie większe w wysokości/głębokości/szerokości. Zamawiający informuje, że zastosowanie równoważnych materiałów, urządzeń i wyrobów do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), oznacza porównanie co najmniej następujących parametrów techniczno-montażowo-eksploatacyjnych: 1) parametrów (kondensacyjność, znamionowa moc ciepła, sprawność), 2) sezonowej efektywności energetycznej, 3) klasy efektywności energetycznej, 4) zużycia paliwa, 5) sposobu przygotowania c.w.u, 6) wagi, wymiarów całkowitych, 7) zużycia energii elektrycznej kotła, 8) wymienników ciepła, 9) dostępu do wszystkich podzespołów, 10) poziomu mocy akustycznej. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych kotłów w przypadku rezygnacji z udziału w projekcie pn. „Poprawa jakości powietrza na terenie Gminy Klembów poprzez modernizacje kotłowni” przez któregokolwiek z Beneficjentów Ostatecznych, tj. mieszkańca Gminy Klembów, do którego urządzenie ma być dostarczone, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta Ostatecznego w projekcie, o którym mowa powyżej. Prawo odstąpienia może być zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o rezygnacji mieszkańca, bądź o zaistnieniu innej okoliczności, o której mowa powyżej. 5. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć własnym transportem przedmiot Umowy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz z rozładunkiem ze środka transportu i złożeniem w miejscu wskazanym przez Beneficjenta Ostatecznego (mieszkańca) na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania dostaw zgodnie z załączonym do Umowy wykazem urządzeń i danych adresowych beneficjentów, pod które ma nastąpić dostawa zgodnie z przedstawionym przez siebie harmonogramem. 6. Wykonawca jest zobowiązany do pierwszego uruchomienia dostarczonych kotłów, tj. sprawdzenia przez osobę posiadającą odpowiednie świadectwa kwalifikacyjne D oraz będącej serwisantem autoryzowanym, upoważnionym do pierwszego uruchomienia danego rodzaju kotła (jeśli wymaga tego producent), że kotły zostały podłączone do instalacji w sposób spełniający zasady bezpieczeństwa wg aktualnego prawa budowlanego, że zostały dostosowane i wyregulowane do aktualnych potrzeb oraz dokonania wpisu do karty gwarancyjnej urządzenia wydanej przez producenta. 7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na uruchomione urządzenie jako autoryzowany serwis techniczny w wymiarze ____ miesięcy (wskazanym w ofercie) od dnia pierwszego uruchomienia (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 60 miesięcy). 8. W przypadku wystąpienia wad i usterek Beneficjent Ostateczny poinformuje równocześnie (tego samego dnia) Autoryzowany Serwis Techniczny i Zamawiającego o zaistniałym fakcie. Autoryzowany Serwis Techniczny do zapewnienia, którego zobowiązany jest Wykonawca dokona naprawy Urządzenia w najkrótszym możliwym terminie zgodnie z Gwarancją udzieloną przez producenta kotła. 9. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu: potwierdzenie rejestracji jako Autoryzowany Serwis Techniczny producenta Urządzenia lub przedstawi umowę z podmiotem, który w jego imieniu będzie świadczył taką usługę. 10. Do dnia podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nazwę, adres oraz dane kontaktowe co najmniej 1 podmiotu będącego Autoryzowanym Serwisem Technicznym dostarczanego Urządzenia. 11. Wykonawca opracuje harmonogram dostawy urządzeń Beneficjentom Ostatecznym i przedstawi go do akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Harmonogram musi określać daty dostawy poszczególnych urządzeń do poszczególnych Beneficjentów Ostatecznych. Podczas przekazywania Urządzenia Beneficjentowi Ostatecznemu obecny będzie przedstawiciel Zamawiającego. Czynność przekazania zostanie potwierdzona protokolarnie. 12. Rozruch technologiczny stanowiący element zamówienia wykonany zostanie bezpłatnie w terminie nieprzekraczającym 7 dni roboczych od daty zgłoszenia zakończenia montażu przez Beneficjenta Ostatecznego. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ oraz niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdz. X pkt 1 SIWZ – Załączniki nr 3 i 4, b) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeśli dotyczy), c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – Załącznik nr 5 do SIWZ (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach