Przetargi.pl
Dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie 1- Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, Zadanie 2- Dostawa środków ochrony indywidualnej, Zadanie 3- Dostawa ubrań kucharskich

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 261 398 839 , fax. 261 398 813
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 261 398 839, fax. 261 398 813
    REGON: 20068982800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WOJSKO

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie 1- Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, Zadanie 2- Dostawa środków ochrony indywidualnej, Zadanie 3- Dostawa ubrań kucharskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 – Dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, Zadanie nr 2 – Dostawa środków ochrony indywidualnej, Zadanie nr 3 – Dostawa ubrań kucharskich. 1. Oferowana odzież robocza, ochronna, środki ochrony indywidualnej powinny być fabrycznie nowe i nieużywane, oraz pochodzić z bieżącej produkcji. 2. Każdy przedmiot zamówienia winien być zapakowany i opisany tj. co znajduje się w danym opakowaniu i rozmiar. 3. Ubrania ochronne i sprzęt ochrony osobistej musi posiadać oznakowanie CE. 4. Karty proponowanych przedmiotów, deklaracje zgodności z WE oraz świadectwa jakości, wszystkie w języku polskim wykonawca dostarczy w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Niedostarczenie dokumentacji w wyznaczonym terminie skutkować będzie naliczeniem kar umownych. 5. Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy niezbędne do realizacji ilości gwarantowanej dane rozmiarowe przedmiotów. 6. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy składa się z zamówienia gwarantowanego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej pozycji asortymentu oraz zamówienia objętego prawem opcji. 7. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji przez cały okres obowiązywania umowy, a Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment objęty prawem opcji po cenach jednostkowych wskazanych w swojej ofercie. 8. Do zamówień objętych prawem opcji stosuje się postanowienia odnoszące się do zamówienia gwarantowanego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości bądź części zamówienia objętego prawem opcji, a Wykonawca oświadcza, iż nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń. 10. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o uruchomieniu prawa opcji poprzez poinformowanie stosownym pismem. 11. Zamawiający po uruchomieniu prawa opcji przekaże Wykonawcy niezbędne do realizacji umowy dane rozmiarowe przedmiotów. 12. Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na w/w przedmiot zamówienia od dnia dostawy. 13. Miejsce dostawy: Zadanie 1: Magazyn Mundurowy: 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na adres Aleja Legionów 133, 18-400 Łomża, tel. 261 385 148, 727 040 651 Zadanie 2: Magazyn Mundurowy: 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na adres Aleja Legionów 133, 18-400 Łomża, tel. 261 385 148, 727 040 651 Zadanie 3: Magazyn Mundurowy: 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego na adres ul. Kawaleryjska 70, 15-325 Białystok, tel. 261 398 762 14. Termin wykonania umowy od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2020 r., w tym ilość gwarantowana zostanie wykonana w terminie do … dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, ilość opcjonalna zostanie wykonana w terminie do 15 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę informacji o uruchomieniu prawa opcji. 15. Dostawa przedmiotu zamówienia winna być jednorazowa. 16. Przyjęcie dostawy realizowane będzie w dni robocze od poniedziałku-czwartku w godz. 8.00 – 13.00 w piątek w godz. 8.00 – 12.00. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 18. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: 1) W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 2) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów jakościowych i funkcjonalnych oferowanego przedmiotu zamówienia. 3) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, postaci, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. 4) Pod pojęciem „parametry" rozumie się np. funkcjonalność, jakość, skuteczność, przeznaczenie, strukturę, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. 5) W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. 6) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W takim przypadku Wykonawca musi złożyć specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez Zamawiającego (np. przez pogrubienie lub podkreślenie proponowanego produktu równoważnego). Dodatkowo należy dołączyć dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego rozwiązania oraz wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane. 7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych środków lub produktów równoważnych to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto środki lub produkty zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 8) W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna". 9) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych rozwiązań, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18114000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). dla Zadania nr 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane).Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 2) pieniądzu, 3) poręczeniach bankowych, 4) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 5) gwarancjach bankowych, 6) gwarancjach ubezpieczeniowych, 7) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Białystok nr konta 61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem „wadium w post. nr 22/PN/2020 – „Dostawa z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr …. - …..”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą i powinno zawierać w swej treści: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub d) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wadium należy wnieść wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. Wadium w postaci dokumentu elektronicznego musi być przekazane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz musi być sporządzone w jednym z formatów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 700 z późn. zm.). 7. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta (wystawcę), tj. w formie oryginału dokumentu, 8. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta (wystawcę) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy, 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w pieniądzu. 13. Zamawiający dokona zwrotu (zwolnienia) wadium wniesionego w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami i warunkami opisanymi w dokumencie gwarancji wadialnej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Formularz cenowy – Załącznik nr 1A do SIWZ 1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga! Powyższe oświadczenie dotyczy również każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.4. Dowód wniesienia wadium dla Zadania nr 1 i/lub 2; 1.5. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp zostanie zamieszczony razem z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. a) Powyższe oświadczenie wykonawca składa w oryginale w postaci elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) za pośrednictwem platformy zakupowej lub papierowo w siedzibie Zamawiającego, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach