Jednostka Wojskowa 3299 ogłasza przetarg
- Adres: 78-651 Mirosławiec,
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 067 2505662 , fax. 0-67 2505920
- Data zamieszczenia: 2012-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3299
78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie
tel. 067 2505662, fax. 0-67 2505920
REGON: 33103016300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.12kl.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa z montażem urządzeń telewizyjnego systemu nadzoru i kontroli dostępu oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej NR SPRAWY 11/POIN/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę w Jednostce Wojskowej 3299, 78-651 Mirosławiec (JW. 3299) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1) Dostawa i montaż urządzeń telewizyjnego systemu nadzoru i kontroli dostępu w budynku Portu Lotniczego w JW. 3299, 2) Dostawa i montaż kamery szybkoobrotowej przy bramie głównej wjazdowej JW. 3299 3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych systemów. 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej istniejących już w JW. 3299 dwóch systemów alarmowych i jednego systemu telewizji przemysłowej oraz Lokalnego Centrum Nadzoru. 5) Do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędna jest dostawa: - Kamera kolorowa HD SDI, dualna, zewnętrzna - 3szt; - Kamera zintegrowana szybkoobrotowa, dualna - 1szt.; - Kamera HD SDI, kopułkowa, dualna - 1szt.; - Monitor LCD min. 22 cale - 1 szt.; - Zestaw transmisji radiowej CCTV 5,8 GHz, zewnętrzny - 5 kpl; - Klawiatura sterująca do kamer, współpracująca z kamerą szybkoobrotową opisaną w pozycji 2 - 1 szt.; - Rejestrator cyfrowy HD SDI, min. 8 kan. - 1 szt.; - Dysk HDD 2 TB, SATA - 2 szt.; - Zasilacz stabilizowany, buforowy 12V/3A - 3szt.; - Zasilacz stabilizowany, buforowy 12V/2A - 1 szt.; - Zasilacz 24V AC/min.4A, zewnętrzny - 1 szt.; - Zasilacz awaryjny UPS 3000V/A - 1 szt.; - Akumulator 12V/18Ah - 3szt.; - Akumulator 12V/7Ah - 1 szt.; - Uchwyt ścienny do monitora LCD opisanego w poz.4 - 1 szt.; - Słup do montażu kamery szybkoobrotowej - 1 szt.; - Kontroler przejścia, autonomiczny - 1 szt.; - Konwerter RS232 - 1 szt.; - Elektrozaczep rewersyjny 12V DC - 1 szt.; - Karty zbliżeniowe - 50 szt.; - Listwa zasilająca przeciwprzepięciowa - 2 szt.; - Ochronnik przeciwprzepięciowy do kamer zasilanych 12V/DC - 5 szt.; - Ochronnik przeciwprzepięciowy do kamer zasilanych 24V/AC - 2 szt.; - materiały instalacyjne niezbędne do montażu telewizyjnego systemu nadzoru i kontroli dostępu w przewidywanych ilościach - opisano w załączniku 1 do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto: - w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Wykonawcom w celu dokładnego zapoznania się z miejscem i uwarunkowaniami dla montażu urządzeń umożliwia się dokonanie wizji lokalnej po uprzednim skontaktowaniu się i ustaleniu terminu wizji z: por. Andrzejem Kobalskim - tel. 67 25 05 261, lub inż. Andrzejem Pazderskim - tel. 67 25 05 408. W wizji lokalnej mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele Wykonawców, posiadający dopuszczenie do informacji o klauzuli, co najmniej ZASTRZEŻONE. Przedstawiciele Wykonawców powinni w dniu wizji przedstawić, dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351231003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12kl.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną