Przetargi.pl
Dostawa z montażem instalacji klimatyzacyjnej typu multi - split inverter wraz z instalacją zasilającą elektryczną w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 r. Nr 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4784111 , fax. 022 4784101
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
    Plac Czerwca 1976 r. Nr 1
    02-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4784111, fax. 022 4784101
    REGON: 01022700320000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem instalacji klimatyzacyjnej typu multi - split inverter wraz z instalacją zasilającą elektryczną w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji klimatyzacyjnej systemu multi split inverter w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursus. m.st Warszawy w oparciu o założenia Koncepcji technicznej klimatyzacji pomieszczeń będącej załącznikiem nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 292300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. posiadają uprawnienia do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania w trybie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w Części I pkt 1A Wykonawca dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał nr 2) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. c) parafowany i podpisany wzór umowy - zał. Nr 3 d) druk Oferta- zał Nr 1 e) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2) potwierdzone sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem w wykazie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie minimum jednej dostawy wraz z montażem instalacji klimatycznej typu multi - split o wartości co najmniej 50% ceny ofertowej brutto. Zamawiajacy żąda załączenia do oferty dokumnetów wymienionych w wykazie potwierdzających, że dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia zostały wykonane nalezycie. Warunek będzie spełniony przy załączeniu minimum jednego potwierdzającego dokumnetu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunków może być spełnionych łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonaców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. f) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2) - potwierdzone sporządzonym i załącznonym do oferty wykazem osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie kierownika robót elektrycznych uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urzadzeń elektrycznych wraz z upranieniami elektrycznymi SEP do 1 kV w tym do wykonania prac na wysokości powyżej 3 m. Do wykazu należy załączyć kopie dokumnetów potwierdzających posiadanie uprawnień ważne na dzień składania ofert, kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorzadu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunków może być spełnionych łącznie. Ocena ofert poprzez sprawdzenie dokumentów i ocenę spełniania /nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach