Przetargi.pl
Dostawa wyrobów ze stali w 2010 roku

Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Hołdu Pruskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8673018 , fax. 0-74 8678331
  • Data zamieszczenia: 2010-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Zakładzie Karnym
    ul. Hołdu Pruskiego 4 4
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8673018, fax. 0-74 8678331
    REGON: 00032056100022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gp.ng.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów ze stali w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2010 roku wyrobów ze stali wymienionych w formularzu cenowym (stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnianie warunków przez Dostawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Dostawcy , wymienione w rozdz. V SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Dostawca przedstawi: 1. Wypełniony i podpisany druk FORMULARZ OFERTY- załącznik nr 1, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego i wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2. Wypełniony i podpisany druk FORMULARZ CENOWY- załącznik nr 2, który należy sporządzić ściśle wg wzoru. Sporządzenie w sposób odbiegający od wymaganych elementów cenotwórczych oraz w wymagającej kolejności spowoduje odrzucenie oferty. 3. Oświadczenie Dostawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art.22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert., 7. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Dostawcy należy dołączyć właściwe umocowanie prawne, np. pełnomocnictwo, upoważnienie. Oferta oraz wszystkie inne dokumenty, aby mogły zostać uznane za ważne muszą być sporządzone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (podpisanej przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy) za zgodność z oryginałem przez Dostawcę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji (SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gp.ng.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach