Szpital Morski im. PCK ogłasza przetarg
- Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6998127 , fax. 058 6998338
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK
ul. Powstania Styczniowego 1 1
81-519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6998127, fax. 058 6998338
REGON: 19014161200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów stosowanych w diagnostyce i terapii onkologicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów do diagnostyki i terapii onkologicznej, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ) z podziałem na 8 zadań: Zadanie nr 1 Wkłady i złącza do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu typu MEDRAD VISTRON CT Zadanie nr 2 Zestawy do kolografii Zadanie nr 3 Ekspandery do rekonstrukcji piersi Zadanie nr 4 Porty dostępu żylnego z cewnikami poliuretanowymi i akcesoriami Zadanie nr 5 Produkty do leczenia żywieniowego kompatybilne z żywieniem firmy Nutricia Zadanie nr 6 Produkty stomijne Zadanie nr 7 Protezy przełyku Zadanie nr 8 Folia chirurgiczna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia i dokumenty określone zapisem § 7 pkt. 1.1 ÷ 1.5 SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.1 pkt. 2 rozporządzenia), 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 Pzp) - załącznik nr 2 do SIWZ 3.oświadczenie mówiące o tym, że oferowane wyroby spełniają warunki wprowadzenia do obrotu medycznego i używania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93, poz. 896) - wymagane treścią załącznika nr 3 do SIWZ - co należy odpowiednio udokumentować, 4. opisy fotografie, katalogi - firmowe materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów, 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KLIPSÓW CHIRURGICZNYCH ORAZ STAPLERÓW CHIRURGICZNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu jednorazowego - ZP25/2016
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu jednorazowego i fartuchów operacyjnych - ZP22/2016
Dodano: 2016-06-30 - SUKCESYWNE DOSTAWY SIATEK PRZEPUKLINOWYCH
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa akcesoriów aptecznych, papierów rejestracyjnych, żeli do USG, EKG, szczotek do chirurgicznego mycia rąk - 54/PN/2016
Dodano: 2016-06-14 - dostawa jednorazowych wyrobów medycznych i produktów higienicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim), znak sprawy:PCZ.ZP.8/16
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa worków urostomijnych
Dodano: 2016-05-25 - dostawa obłożeń 1 x użytku , serwet operacyjnych, fartuchów chirurgicznych, worków na wymiociny, wkładów do odsysania, podkładów
Dodano: 2016-05-24 - dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeniowych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim)
Dodano: 2016-05-19 - SUKCESYWNE DOSTAWY SIATEK PRZEPUKLINOWYCH
Dodano: 2016-05-16