Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku

Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 82550 Prabuty, ul. Kuracyjna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 262 43 28 , fax. 55 278 24 35
  • Data zamieszczenia: 2018-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.
    ul. Kuracyjna 30
    82550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 55 262 43 28, fax. 55 278 24 35
    REGON: 17074675600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalprabuty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Specjalistyczny spółka z o.o.- 100 % udziału jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, których szczegółowy opis, asortyment, szacunkowe ilości oraz wymagania określone zostały w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 15 części – zadań. 3. Dopuszcza się składanie ofert na poszczególne Części- Zadania. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie danego zadania. Złożenie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w Części- zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w zadaniach, wskazanych w Załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty dla danego zadania. 5. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: 5.1. Zaoferowane wyroby muszą spełniać wszystkie wymogi opisane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 5.2. Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazane prze Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie charakter przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów lub produktów 5.3.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniały wymogi określone odpowiednio dla danego asortymentu (o ile dotyczy) w: a) Ustawie z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz.2142 z późn. zm.) b) Ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz.211). 6. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana na podstawie zamówień częściowych. Maksymalny termin dostawy: 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia składanego pisemnie, faksem lub drogą e-mail przez Zamawiającego. Jeżeli dostawa wypada w dni wolne od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt i ryzyko. 8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu zastosował prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Oznacza to, iż podane w Załączniku nr 4 do SIWZ ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający wykorzysta 60% ilości produktów określonych w zadaniu. Pozostałe 40 % ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia potrzeby zwiększenia ilości zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Opakowanie zbiorcze dostarczonego produktu musi być oznakowane w sposób identyfikujący produkt. 11. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zastosować tzw. „procedurę odwróconą” o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. 12. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Zadanie Nr 1 Filtry, rurki, zestawy 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 2 Testy 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 3 Test 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 4 Zestawy, filtry 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 5 Bibuła filtracyjna 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 6 Czujniki 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 7 Końcówki 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 8 Torebki, folia 33198000-4 Szpitalne wyroby papierowe Zadanie Nr 9 Cewniki 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 10 Czujniki, zestawy 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 11 Test sterylizacji 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 12 Akcesoria do laryngoskopów 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 13 Wkładki do tacki 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 14 Wyroby medyczne j.u. I 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Zadanie Nr 15 Artykuły chemiczne 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty: wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru Załączniku nr 2 do SIWZ, ewentualne pełnomocnictwa, wypełniony formularz asortymentowo – cenowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach