Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366 , fax. 323183362 323183287
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    ul. Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, fax. 323183362 323183287
    REGON: 000308258
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach z podziałem na 61 części (pakietów): Pakiet nr 1 Strzykawki, Pakiet nr 2 Strzykawki bezpieczne, Pakiet nr 3 Dreny, Pakiet nr 4 Cewniki, zgłębniki, Pakiet nr 5 Kaniule, Pakiet nr 6 Igły, Pakiet nr 7 Igły II, Pakiet nr 8 Igły do znieczuleń, Pakiet nr 9 Rurki, Pakiet nr 10 Sondy, łyżki, porty, kraniki, Pakiet nr 11 Zestawy anestezjologiczne, Pakiet nr 12 Worki na wydzieliny, Pakiet nr 13 Worki do dobowej zbiórki moczu, Pakiet nr 14 Przyrządy do przetaczania krwi i płynów, Pakiet nr 15 Adapter do pobierania krwi, Pakiet nr 16 Ostrza chirurgiczne, Pakiet nr 17 Butelki Redona, Pakiet nr 18 Markery skórne, Pakiet nr 19 Żel do EKG, Pakiet nr 20 Żel do USG, Pakiet nr 21 Zestawy do żywienia pozajelitowego, Pakiet nr 22 Zestawy do drenażu, Pakiet nr 23 Wkłady do ssaka, Pakiet nr 24 Maski, Pakiet nr 25 Maski do podawania tlenu, Pakiet nr 26 Filtry oddechowe, Pakiet nr 27 Obwody oddechowe, przewody, Pakiet nr 28 Paski do glukometru, Pakiet nr 29 Rurki rektoskopowe, Pakiet nr 30 Szyny Kramera, Pakiet nr 31 Szyny Zimmera, Pakiet nr 32 Elektrody długoterminowe, Pakiet nr 33 Maski do nebulizacji, Pakiet nr 34 Akcesoria do diatermii Pakiet nr 35 Pojemniki i wyroby sanitarne, Pakiet nr 36 Lusterka, Pakiet nr 37 Różne drobne wyroby medyczne, Pakiet nr 38 Żele do znieczulania, Pakiet nr 39 Papiery do EKG i RTG, Pakiet nr 40 Płyn antymgielny, Pakiet nr 41 Jednorazowe wyroby do higieny pacjenta, Pakiet nr 42 Wzierniki uszne, Pakiet nr 43 Wyroby apteczne, Pakiet nr 44 Rękawice diagnostyczne, Pakiet nr 45 Rękawice chirurgiczne ortopedyczne, Pakiet nr 46 Rękawice do mikrochirurgii oka, Pakiet nr 47 Rękawice chirurgiczne lateksowe, Pakiet nr 48 Ostrza do wiertarki, Pakiet nr 49 Ostrza do piły oscylacyjnej, Pakiet nr 50 Ewakuator laparoskopowy, Pakiet nr 51 Zestaw do pulsacyjnego płukania kości, Pakiet nr 52 Siatka implementacyjna, Pakiet nr 53 Pętla podwiązkowa do chirurgii, Pakiet nr 54 Szwy chirurgiczne I, Pakiet nr 55 Szwy chirurgiczne II , Pakiet nr 56 Klipsy tytanowe, Pakiet nr 57 Klipsy do zabiegów laparoskopowych, Pakiet nr 58 Retraktor do zabiegów laparoskopowych, Pakiet nr 59 Staplery, Pakiet nr 60 Zestaw do CA RECTI, Pakiet nr 61 Staplery endoskopowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Asortymentowo-Cenowa stanowiąca załączniki nr 2.1 do 2.61 SIWZ. Towar dostarczany będzie sukcesywnie na podstawie składanych zamówień/raportów zużycia asortymentu z magazynu depozytowego. W przypadku pakietu nr 61 Staplery endoskopowe Zamawiający wymaga utworzenia depozytu (szczegóły w projekcie umowy). W tym zakresie przedmiot zamówienia rozliczany będzie za zużyty asortyment. Wykonawca gwarantuje, że: a) dostarczy towar jest fabrycznie nowy, kompletny oraz wolny od wad, b) dostarczony towar posiada wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do dopuszczenia towaru do obrotu i używania, c) dostarczy towar o terminie przydatności do użytku nie krótszym niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostawy, d) na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru, co do tożsamości, e) na opakowaniach zbiorczych będą znajdować się następujące informacje: nazwa producenta, nazwa asortymentu, data produkcji. Warunki realizacji dostaw określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.1 oraz 3.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniona i podpisana Specyfikacja Asortymentowo–Cenowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki Nr 2.1 do 2.61 do SIWZ również w wersji edytowalnej Excel na płycie CD lub DVD. 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a). Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną